Gezocht Referentie foto's stuur gedeelte amazon
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-04-2008 18:12 #50446
door Marcel van Genderen (GAST)
Gezocht Referentie foto's stuur gedeelte amazon is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Hallo allemaal,</p><p>op dit moment wordt mijn amazon van '69 gespoten en binnen kort moet ik daar de assen en de complete stuur inrichting weer in terug gaan zetten, nou weet ik niet zo goed meer hoe de stuurinrichting inelkaar zat en dan bedoel ik het gedeelte onder het dashboard, ik kan dit ook niet goed terug vinden in het onderdelen boek / haynes.</p><p>ik ben dus op zoek naar referentie foto's van dit gedeelte , en hebben jullie nog anderen interessante foto's van details dan hou ik mij aanbevolen.</p><p>Alvast bedankt, Marcel</p><p> </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 10013-dummy
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 16:41 #88858
door 10013-dummy
Beantwoord door 10013-dummy in topic Gezocht Referentie foto's stuur gedeelte amazon
<p>Hoi Marcel</p><p>Heb zelf ook een amazon van 1969 en kan je wel foto's toe zenden.</p><p>Mijn mail adres
a.veenhuizen3@chello.nl
</p><p>Groetjes Edy Veenhuizen . </p>
- Jaco Meerveld (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-04-2008 22:05 #88857
door Jaco Meerveld (GAST)
Beantwoord door Jaco Meerveld (GAST) in topic Gezocht Referentie foto's stuur gedeelte amazon
<p>hoi marcel,</p><p>waar woon/verblijf je; ik heb ook een amazon uit '69 en woon in Hilversum; je mag gerust langkomen of de auto lenen voor een "zoek de verschillen in de stuur-inrichting"-actie.</p><p> </p><p>jaco meerveld,
jmeerveld@versatel.nl
</p>