Stuurbekrachtiging volvo 164
- Rutger Hage
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
07-10-2025 22:07 - 07-10-2025 22:10 #1478751
door Rutger Hage
Stuurbekrachtiging volvo 164 is gemaakt door Rutger Hage
Dag luitjes,
Onlangs had ik een lekkage tussen mijn stuurhuis en het pomp gedeelte. Handschoenen aan getrokken en de boel uit elkaar getrokken en daar inderdaad verstafte rubbers aangetroffen.
Echter 1 rubber is tot op heden niet vindbaar. Het gaat om nummer: 46 ( zie bijlage)
Bij het uitelkaar halen kwamen er ook balletjes te voorschijn welke normaliter in het wormwiel verdeeld zijn.
Derhalve vraag ik om hulp bij de volgende twee vragen:
1. Wie weet waar ik dit rubbertje kan vinden?
2. Zit er een bepaalde volgorde mbt die metalen balletjes of zaken waar ik aan moet denken bij het monteren van de twee delen?
Vriendelijke volvo groet,
Rutger
Onlangs had ik een lekkage tussen mijn stuurhuis en het pomp gedeelte. Handschoenen aan getrokken en de boel uit elkaar getrokken en daar inderdaad verstafte rubbers aangetroffen.
Echter 1 rubber is tot op heden niet vindbaar. Het gaat om nummer: 46 ( zie bijlage)
Bij het uitelkaar halen kwamen er ook balletjes te voorschijn welke normaliter in het wormwiel verdeeld zijn.
Derhalve vraag ik om hulp bij de volgende twee vragen:
1. Wie weet waar ik dit rubbertje kan vinden?
2. Zit er een bepaalde volgorde mbt die metalen balletjes of zaken waar ik aan moet denken bij het monteren van de twee delen?
Vriendelijke volvo groet,
Rutger
Laatst bewerkt 07-10-2025 22:10 door Rutger Hage.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09-10-2025 20:12 #1478774
door Henk Platvoet
Beantwoord door Henk Platvoet in topic Stuurbekrachtiging volvo 164
Dag Rudger
Ga eens bij een hydraulica bedrijf langs, die hebben vaak wel het juiste rubber , wel eerst de maten op meten.
Het werkplaats boek kun je vinden onder Volvo 144 1974 voorwiel en besturing gr 64 ( Engels)
Als het niet lukt ik heb nog een goed stuur huis " liggen "
Groet
Henk Platvoet
Ga eens bij een hydraulica bedrijf langs, die hebben vaak wel het juiste rubber , wel eerst de maten op meten.
Het werkplaats boek kun je vinden onder Volvo 144 1974 voorwiel en besturing gr 64 ( Engels)
Als het niet lukt ik heb nog een goed stuur huis " liggen "
Groet
Henk Platvoet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.