Na restauratie volgorde instellen voorwielophanging P210 Duett met schijfremmen
- Thom Fransen
- Elite lid
Minder
Meer
23-11-2024 17:16 #1047268
door Thom Fransen
The difference between men and boys is the price of their toys
Na restauratie volgorde instellen voorwielophanging P210 Duett met schijfremmen is gemaakt door Thom Fransen
Tijdens de restauratie is het subframe waar de voorwielophangingen aan vast zitten (en ook de motor op staat) van mijn P210 Duett eronderuit geweest om twee gaatjes in de hoeken te lassen.
De Duett staat nu weer op zijn wielen (met Amazon schijfremmen) maar staat nu met X benen en de sporing klopt uiteraard ook niet.
Is er een instructie over hoe deze in te stellen (eerst het positief/ negatieve hoek van de wielen en daarna het toespoor etc. neem ik aan maar hoe?).
Thom
De Duett staat nu weer op zijn wielen (met Amazon schijfremmen) maar staat nu met X benen en de sporing klopt uiteraard ook niet.
Is er een instructie over hoe deze in te stellen (eerst het positief/ negatieve hoek van de wielen en daarna het toespoor etc. neem ik aan maar hoe?).
Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
- Platinum lid
Minder
Meer
23-11-2024 20:54 #1047278
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Na restauratie volgorde instellen voorwielophanging P210 Duett met schijfremmen
In VKM 93 heb ik een artikel geschreven over uitlijning. Volgens mij kun je daarin alles vinden wat je nodig hebt.
Eenvoudigste volgorde bij een Duett is: caster - camber - sporing
Eenvoudigste volgorde bij een Duett is: caster - camber - sporing
- Thom Fransen
- Elite lid
Minder
Meer
24-11-2024 12:37 #1047280
door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Na restauratie volgorde instellen voorwielophanging P210 Duett met schijfremmen
Dankjewel Han!
IK ga nr. 93 zoeken.
Thom
IK ga nr. 93 zoeken.
Thom