drukplaatje hardy schijf

• Frans Pars (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
26-04-2010 23:54 #49068 door Frans Pars (GAST)
drukplaatje hardy schijf is gemaakt door Frans Pars (GAST)
<p>je zult het zien, was goed op weg om de hardy schijf te verwisselen, claxon draad weer door de stuurkolom weten te krijgen, testen of deze het doet, okay hij doet, dus de nu de hardy schijf weer goed vastzetten, maar wat blijkt</p><p>1 van de druk verdeel plaatjes is verdwenen, nergens meer te bekennen, VOD gevraagd maar die konden mij ook niet helpen, dus wie o wie heeft er misschien nog eentje liggen, heeeeeeel toevallig, of heeft een andere slimme oplossing.het gaat dus om het plaatje achter de moer (tussen moer en hardy rubber schijf) die zorgt voor een mooie druk verdeling over de hele schijf. </p><p>dank alvast voor het meewerken </p><p>groet Frans</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Arco Ruighaver (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
27-04-2010 13:21 #95360 door Arco Ruighaver (GAST)
Beantwoord door Arco Ruighaver (GAST) in topic drukplaatje hardy schijf
<p>Ik zou een dikke carrosoriering (min 2mm) pakken en deze in de vorm zagen.</p><p>Dan kun je toch rijden, is net zo sterk als het originele plaatje en op een volvobeurs is er voor een habbekrats vast wel eentje te vinden.</p><p>Gr</p><p>Arco</p>

Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-04-2010 22:28 #95359 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic drukplaatje hardy schijf
Kijk nog eens goed in de onderste draagarm of voel eens ,met een schroevendraaier op de plek waar de linker hoofdbalk aansluit op het schutbord helemaal onderaan .Mogelijk ligt daar het zoekgeraakte plaatje.Zo niet kijk dan eens goed tussen de startmotor en het motorblok of bovenop het subframe onder het carter.Dat zijn de plaatsen waar naar mijn ervaring dat soort dingen zich graag verstopt om zich aan montage te onttrekken.

• Frans Pars (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
27-04-2010 23:24 #95358 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic drukplaatje hardy schijf
<p>ha Niek ik weet het, maar na 2 uur zoeken,voelen, kapotte handen, magneten, zag ik nog 1 oplossing de auto op zijn dak zetten maar dat is begrijpelijke wijs nog niet gelukt dus!</p><p>maar ik ga voor de zekerheid alle genoemde plekken nog 1 keertje langs!!!!</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD