Welkom, Bezoeker
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp Bout draagarm linksvoor zat vast

Bout draagarm linksvoor zat vast 08 juni 2019 18:19 #183738

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Arnold de Groot
  • Berichten: 525
Van de week mijn bout van de linker draagarm weer gangbaar gekregen. Rechts was al goed Nu de linker, na deze al eerder een aantal keer met wd40 te hebben ingespoten weer opnieuw ingespoten. En langzaam kwam er beweging in. En uiteindelijk helemaal gangbaar. Dat maakt het vervangen van de rubbers een stuk gemakkelijker. Geduld loont dus.
Eerste Volvo 343 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Arnold de Groot.

Bout draagarm linksvoor zat vast 09 juni 2019 00:49 #183749

  • Johan Geers
  • Johan Geers's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2221
Doe in het vervolg als ik elk half jaar de moer even lossen en de bout draaien scheelt een hoop ellende.

succes met de bussen te vervangen, wat doe je orgineel of PU.
Ik heb orgineel, PU schijnt een beetje te hard te zijn voor onder, boven heb ik PU.
Voor mijn achteras heb ik ook gewoon orgineel besteld, schijnt toch wat comfortabeler te zijn.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bout draagarm linksvoor zat vast 10 juni 2019 09:48 #183758

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Arnold de Groot
  • Berichten: 525
Johan, ik hen vorig jaar bij mijn achteras alle rubbers vervangen. Ook door originele. Ik las dat pu ook kan maar je dan hogere krachten kan krijgen op de dragende delen. En sommige moet versterken. Voor het normale gebruik zal dat wel meevallen maar juist omdat ik niet van plan ben te gaan racen vond ik de originele rubbers ook goed. Maar in ieder geval is er weer een stukje achterstallig onderhoud uit het verleden opgelost. Ik smeer standaard alles als de auto op de brug staat. En spuit onderdelen in om ze gangbaar te houden. Veel rij en vooral leefplezier in de Filipijnen gewenst.
Eerste Volvo 343 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bout draagarm linksvoor zat vast 12 juni 2019 01:15 #183776

  • Johan Geers
  • Johan Geers's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2221
Beste Arnold, bij overige, zelfgemaakt gereedschap vind je wat goede voorbeelden om de bussen eruit en de nieuwe er in te krijgen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1