Bout draagarm linksvoor zat vast

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
08-06-2019 18:19 - 08-06-2019 18:19 #183738 door Arnold de Groot
Bout draagarm linksvoor zat vast is gemaakt door Arnold de Groot
Van de week mijn bout van de linker draagarm weer gangbaar gekregen. Rechts was al goed Nu de linker, na deze al eerder een aantal keer met wd40 te hebben ingespoten weer opnieuw ingespoten. En langzaam kwam er beweging in. En uiteindelijk helemaal gangbaar. Dat maakt het vervangen van de rubbers een stuk gemakkelijker. Geduld loont dus.

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-06-2019 00:49 #183749 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Bout draagarm linksvoor zat vast
Doe in het vervolg als ik elk half jaar de moer even lossen en de bout draaien scheelt een hoop ellende.

succes met de bussen te vervangen, wat doe je orgineel of PU.
Ik heb orgineel, PU schijnt een beetje te hard te zijn voor onder, boven heb ik PU.
Voor mijn achteras heb ik ook gewoon orgineel besteld, schijnt toch wat comfortabeler te zijn.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
10-06-2019 09:48 #183758 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Bout draagarm linksvoor zat vast
Johan, ik hen vorig jaar bij mijn achteras alle rubbers vervangen. Ook door originele. Ik las dat pu ook kan maar je dan hogere krachten kan krijgen op de dragende delen. En sommige moet versterken. Voor het normale gebruik zal dat wel meevallen maar juist omdat ik niet van plan ben te gaan racen vond ik de originele rubbers ook goed. Maar in ieder geval is er weer een stukje achterstallig onderhoud uit het verleden opgelost. Ik smeer standaard alles als de auto op de brug staat. En spuit onderdelen in om ze gangbaar te houden. Veel rij en vooral leefplezier in de Filipijnen gewenst.

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2019 01:15 #183776 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Bout draagarm linksvoor zat vast
Beste Arnold, bij overige, zelfgemaakt gereedschap vind je wat goede voorbeelden om de bussen eruit en de nieuwe er in te krijgen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.