scheurende vet rubbers

Lees meer
31-07-2017 14:56 #170866 door Rob Burger
scheurende vet rubbers is gemaakt door Rob Burger
hallo allemaal ,
als ik mijn pv ga doorsmeren zit ik steeds met het zelfde probleem de rubbers van de bovenste arm scheuren nu heb ik ze pas weer vervangen en bij het uitlijnen je raad het al weer een die scheurde en dan doe ik er maar weer een rubber bandje om met een kabelbandje om de rommel buiten en het vet binnen te houden maar nu wil ik wel weten of ik iets fout doe en misschien is er iemand die er een oplossing voor heb ,ik ben benieuwd want ik baal hier wel van ,hopende op een oplossing groet ik u allen
Rob
ps.
onderdeel nr. 88147

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2017 22:33 #170878 door Jan van Vliet
Beantwoord door Jan van Vliet in topic scheurende vet rubbers
Hallo Rob.
Ik heb dezelfde ervaring. Het lijkt wel of de huidige rubbers kort en ingedroogd zijn. Zonder veel kracht uit te oefenen scheuren ze al.
Er zit geen flexibiliteit in.
Oude voorraad ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2017 23:39 #170881 door Rob Burger
Beantwoord door Rob Burger in topic scheurende vet rubbers
ik denk niet dat het oude voorraad is want het is al jaren het zelfde , ,het is zo wie zo slechte kwaliteit maar dan hebben we nog geen oplossing ,in het onderdelenboek staan opde tekening de rubbers zoals geleverd maar op de tekening in het boekje van olieslager zit er een randje aan de rubbers zodat ze niet over de stelmoer schuiven maar opbollen als je verstelt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2018 23:07 #175730 door Rob Burger
Beantwoord door Rob Burger in topic scheurende vet rubbers
hallo het is even geleden maar ik ben er achter dat de rubbers zoals in het boek van Olieslager staan niet bestaan ,maar ik heb siliconen slang gevonden die goed past en ook eenvoudiger monteert dus de zomer even afwachten hoe het houdt want de koets staat nu droog
grtz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.