Welke schokdempers voorzijde
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2011 00:02 #105682
door Mark Murre (GAST)
Welke schokdempers voorzijde is gemaakt door Mark Murre (GAST)
Beste techneuten,
Ik heb zojuist achterschokdempers geplaatst op mijn Amazon Combi van het merk Bilstein B4
Mijn vraag: Ik wil nu ook de voorste dempers van Bilstein hebben maar wil dus weten of ik dan bij B4 moet blijven of kan ik ook voor de wat sportievere B6 gaan of krijg je dan een raar weggedrag ?
Groet Mark.
Ps mijn ophanging is al voorzien van pu rubbers en verzwaarde veren achter en ipd stabilisatiestangen voor en achter.
Ik heb zojuist achterschokdempers geplaatst op mijn Amazon Combi van het merk Bilstein B4
Mijn vraag: Ik wil nu ook de voorste dempers van Bilstein hebben maar wil dus weten of ik dan bij B4 moet blijven of kan ik ook voor de wat sportievere B6 gaan of krijg je dan een raar weggedrag ?
Groet Mark.
Ps mijn ophanging is al voorzien van pu rubbers en verzwaarde veren achter en ipd stabilisatiestangen voor en achter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25-08-2011 08:58 #105685
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Welke schokdempers voorzijde
Ik heb goede ervaringen met B4 voor, dwz bij mijn 1800, zou zeker niet naar B6 gaan voor dat lijkt me te hard, overigens, heb je een LPG tank achterin ?
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2011 11:22 #105690
door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic Welke schokdempers voorzijde
Er zit een lpg tank in maar de benzinetank is maar voor 10 liter dus dat scheelt ook qua gewicht als je dat bedoeld.
Dat het allemaal wat stugger wordt vind ik geen probleem alleen wil ik weten hoe het de rijeigenschappen beinvloed als je B4 achter en B6 voor hebt ?
Dat het allemaal wat stugger wordt vind ik geen probleem alleen wil ik weten hoe het de rijeigenschappen beinvloed als je B4 achter en B6 voor hebt ?
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-08-2011 23:38 #105740
door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Welke schokdempers voorzijde
Er is toch alleen B6 verkrijgbaar voor de Amazon?