Verlagen voorvering 144
- Gijs Wilbrink (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-07-2011 23:23 #104535
door Gijs Wilbrink (GAST)
Verlagen voorvering 144 is gemaakt door Gijs Wilbrink (GAST)
Dag!
Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met het (ietsje) verlagen van de voorvering van een 144? Die van mij heeft nu gewoon standaard vering. LPG tank, zonder verzwaarde veren achter. Hij staat daarom altijd iets 'achterover'. Nu vind ik het niet mooi om die verzwaarde veren achter te plaatsen, want dan vind ik hem achter te hoog staan. Ik vind de 144 niet mooi als hij sterk verlaagd is en ik wil ook geen brede velgen/sport look.. Maar ik zou het wel mooi vinden als hij in het geheel iets rechter ligt. Dus aan de voorkant een fractie lager. Maar niet zo laag dat hij voorover hangt.
Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? En zijn er veren te koop die hem voor iets lager kunnen brengen?
Groeten!
Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met het (ietsje) verlagen van de voorvering van een 144? Die van mij heeft nu gewoon standaard vering. LPG tank, zonder verzwaarde veren achter. Hij staat daarom altijd iets 'achterover'. Nu vind ik het niet mooi om die verzwaarde veren achter te plaatsen, want dan vind ik hem achter te hoog staan. Ik vind de 144 niet mooi als hij sterk verlaagd is en ik wil ook geen brede velgen/sport look.. Maar ik zou het wel mooi vinden als hij in het geheel iets rechter ligt. Dus aan de voorkant een fractie lager. Maar niet zo laag dat hij voorover hangt.
Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? En zijn er veren te koop die hem voor iets lager kunnen brengen?
Groeten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc van der Marek (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-07-2011 08:12 #104540
door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic Verlagen voorvering 144
En daar ben je in Frankrijk allemaal over na aan het denken? Ik zou de achterkant verstevigen. Heb zelf drie Volvo's met gas achterin, 1 sedan heeft gasgevulde dempers achter, prima, ander ook een 144 maar met 145 veren (iets dikker), OK, en de derde is een estate (gastank iets kleiner maar ligt bijna onder de achterbumper) en heeft een stevige plak staal van 21 mm onder de achterveer, keurig.
Andere opties: oppompbare schokbrekers, hulpveren in de achterveer, rubber blokjes of balgen tussen/in de achterveer (minst elegant wat mij betreft).
Verlagingsveren gaan meest 3 cm omlaag, da's een heel eind.
Andere opties: oppompbare schokbrekers, hulpveren in de achterveer, rubber blokjes of balgen tussen/in de achterveer (minst elegant wat mij betreft).
Verlagingsveren gaan meest 3 cm omlaag, da's een heel eind.
- Gijs Wilbrink (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2011 12:09 #104543
door Gijs Wilbrink (GAST)
Beantwoord door Gijs Wilbrink (GAST) in topic Verlagen voorvering 144
haha, ja daar denk ik hier over na ja! ik heb hier wat tijd over en hij staat de hele dag in het zicht, dan krijg je dat...