voorwiel aandrijving

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2001 06:43 #57754 door
voorwiel aandrijving is gemaakt door
Hallo Allemaal,Ik las ergens op dit forum dat nog veel leden van deze vereniging in het 'kroontjespen' tijdperk verkeren [-).Hoe staat het eigenlijk met een volgende cultuurschok, de Volvo 480.15 jaar oud alweer en een klassieker in spe.Kan ook dit lid van de Volvo familie van 'sportwagens' als loot aan de V44 vereniging worden toegevoegd ?Verras me met jullie reacties.Con W. Cathalina

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-03-2001 20:43 #57954 door
Beantwoord door in topic voorwiel aandrijving
Beste Con,We verkeren niet alleen nog in het kroontjes tijdperk,we rijden ook nog in Volvo's van die tijd....Afgelopen jaar bleek de 140 een "loot te ver"en kon onze achterban een toetreding niet goedkeuren.De 480 is van het "floting ball"tijdperk en zal voorlopig niet in aanmerking komen voor toetreding voorspel ik.Mag ik je wijzen op het bestaan van het 480 Register, daar kun je nu al lid worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2001 06:01 #57953 door
Beantwoord door in topic voorwiel aandrijving
Hallo Ed,Bedankt voor je reactie.Al verkeren jullie dan nog, zoals je zelf zegt, in het kroontjespen tijdperk is de manier waarop er door jullie op digitale post gereageerd wordt echt van deze tijd.Dat kan je van het 480Register, uit het floating ball tijdperk, niet zeggen. Ik wacht nog steeds op een antwoord van hun op een mailtje van een week of drie geleden en de mailbox op hun internetsite schijnt ook al overvol te zijn [-(, maar dat terzijde.De achtergrond van mijn vraag was, en is:Als de grootste Volvo Vereniging in Nederland zult U ongetwijfeld, via een zoekmachine, onze URL www.volvo480.nu gevonden hebben. En nieuwsgierig zoals U bent zodoende via onze website kennis gemaakt met de Volvo 480 club Europa.Zoals de naam van onze ‘virtuele gemeenschap’ doet vermoeden zijn wij een vereniging van mensen, die een passie delen: de Volvo 480. Natuurlijk er zijn meer van zulke verenigingen maar geen van deze verenigingen is grensoverstijgend actief.Natuurlijk, onze bakermat staat in Nederland maar onze leden komen uit vele Europese landen (van Scandinavië tot Middellandse Zee en van Atlantische Oceaan tot Donau ); zelfs uit de VS en Japan. Gebruikmakend van de mogelijkheden welke het internet biedt zijn we een ontmoetingsplaats waar ervaringen gedeeld worden, iedereen z’n vragen kwijt kan en ‘best practice’ oplossingen uitgewisseld worden. Wat een maand of negen geleden klein begon, in de stille hoop ooit tot een man of dertig uit te groeien, is nu een gemeenschap met een kleine 250 leden uit bijna 30 verschillende landen met een druk bezochte website.Omdat de groei doorzet is nu het moment gekomen waarop we ons ook in de ‘echte’ wereld gaan presenteren. Vandaar dat we graag kennis willen maken met het bestuur van Uw vereniging; onze vereniging nader introduceren en vervolgens te bezien op welke gebieden er samenwerking mogelijk is. Wellicht is dit mogelijk bij gedurende een van Uw bestuurs- of commissie vergaderingen.We zouden graag van jullie dertig jaar ervaring willen leren, waarom opnieuw het wiel uitvinden ? Wellicht ten overvloede maar toch: Nee, we gaan niet de concurrentie aan met gevestigde verenigingen zoals de Uwe of bijvoorbeeld de Volvo Owners Club in Engeland. Noch willen wij een kloon van een bestaande vereniging worden. Wij willen een katalysator en wegwijzer zijn voor al die mensen in de wereld die een Volvo 480 begeren of bezitten ongeacht of ze er nu 450 euro of 13.500 euro voor over hebben (gehad)en ongeacht waar ze wonen.Daarnaast hebben we geprobeerd om kontakt te leggen met Volvo in Beesd voor een serieus gesprek, maar daar werd ons door de PR afdeling onder dreiging van hel en verdoemenis (misbruik van Volvo branding...) de deur gewezen. Neem maar kontakt op met de V44 vereniging was de positieve raadgeving.Misschien kunnen/willen jullie ons een naam / e-mail adres geven van iemand bij Volvo met wie het mogelijk is om een afspraak te maken voor een serieus gesprek.Alvast bedankt voor je aandacht en met een vriendelijke groet,Con W. Cathalina

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2001 14:06 #57952 door
Beantwoord door in topic voorwiel aandrijving
Natuurlijk is de 480 wat mij betreft een welkome gast bij de Volvo club. Waarom zou je wachten tot een auto 25 of 30 jaar oud is. Bij de collega's van Saab zijn ze al zo ver. De Saab club Nederland bestaat sinds 1959 en laat vanaf het begin alle Saab modellen toe.Vriendelijke groet en succes met je streven naar aansluiting.Adriaan Nagel, 122S (1965) en S70 2.5D (1999)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.