stuurbekrachtiging

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2001 19:52 #57281 door
stuurbekrachtiging is gemaakt door
Wij willen iemand helpen die al 35 jaar dezelfde amazon-station rijdt, maar nu wat moeite krijgt met het (voor haar)wat zware sturen. Wie heeft er ervaring met het plaatsen van een stuurbekrachtiging of heeft onderdelen van b.v. een v140 om deze in te bouwen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2001 21:19 #59381 door
Beantwoord door in topic stuurbekrachtiging
Voor Nederland weet ik het niet, in Duitsland werd er wel mee geadverteerd, ziewww.ruopp.de

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2001 21:30 #59380 door
Beantwoord door in topic stuurbekrachtiging
Bert, er wordt een stuurbekrachtiging op www.volvo-klassiekers.nl aangeboden. Een artikel over jullie (eventuele) inbouw ervaring in V-44 magazine zou leuk zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2001 19:34 #59379 door
Beantwoord door in topic stuurbekrachtiging
Ik heb afgelopen zomer in mijn vakantie alle V44 magazines meegenomen en gelezen. Ik meen mij te herinneren dat er in een van die bladen een compleet verslag stond van het inbouwen van een stuurbekrachtiging in een amazon. Voor zover ik het mij kan herinneren een zeer omvangrijke klus die zeker niet even op aan zaterdagnamiddag op de oprit kan worden gedaan. Er moet aan de wagen gelast worden en je moet de beschikking kunnen krijgen over een stuurbekrachtiging uit een 140. Dat maakt het ook nog een kostbare aangelegenheid. Maar het resultaat schijn wel geweldig te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.