white walls

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-05-2002 22:25 #56853 door
white walls is gemaakt door
eindelijk heb ik nieuws voor diegenen die geinteresseerd zijn in white walls.Ik heb jarenlang naar alle tevredenheid rond gereden met witte flappen die tussen band en velg geklemd zaten. Er waren echter meerdere aanbieders op de (Duitse) markt met nogal wat kwaliteitsverschillen. Sommige merken leidden tot slijtage van de wang van de band en dit heeft geleid tot verbod (in Duitsland). Er is echter een nieuw systeem bedacht, het komt er kort gezegd op neer dat er een kunststof witte ring geklemd wordt op het buitenste lipje van de velg, middels een tussenring geisoleerd wordt van de band, en het geheel wordt op de plaats gehouden door een RVS sierring.Ik heb vandaag de eerste set voor Volvo laten monteren, naar mijn mening ziet het er sjiek uit, maar smaken mogen gelukkig verschillen.Ervaring tot nu toe, toegegeven slechts 160 kilometer, je merkt in niets dat ze erop zitten, behalve dat je iets meer bekijks hebt dan anders.Mijn wagen zal op de ALV te zien zijn en ik heb ook een demo meegekregen.Zodra de produktie goed op gang komt, zal dit produkt verkrijgbaar zijn bij Scandcar te Moergestel.Opmerking: er zijn minstens drie verschillende velgtypes gebruikt op ons soort auto's, er is een velgtype waar het lipje waar de ring omheen moet klemmen recht is afgewerkt, en daar klemt de ring dus niet.Kom op de ALV rustig kijken en vragen.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-05-2002 22:38 #60810 door
Beantwoord door in topic white walls
halloop de alv. ben ik helaas op vakantie, maar is het ok als ik ze een keer kom bekijken?ik ben erg geinteresseerd!volvogroetengijs v. schoonhoven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-05-2002 00:08 #60809 door
Beantwoord door in topic white walls
is best, maar ik zal zodra ik het heb ook de twee webmasters vragen of het mogelijk is een foto op de sites te plaatsen. Voor VCM zal ik ook een artikeltje schrijven.Siang Phoa te Bussum, ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-05-2002 20:42 #60808 door
Beantwoord door in topic white walls
Siang, Stuur mij ook even een paar foto's als je wilt, dan zet ik ze ook op www.volvo-klassiekers.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2002 21:05 #60807 door
Beantwoord door in topic white walls
Siang,ik vind het ook prachtig die randen, maar heb de originele volvo brede velgen. Weet je of ze daar ook op passen?volvo groet, Albert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2002 22:34 #60806 door
Beantwoord door in topic white walls
Albert,daar passen ze prima op, de lastigste velg is de 4 inch gesloten velg, IK heb geen probleem, aangezien ze één inch verbreed zijn.Er staat overigens een foto op de site van Dries Bakkenes onder de rubriek 'Nieuws' .Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.