sportstuur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-07-2002 19:06 #56695 door
sportstuur is gemaakt door
Wat voor sportstuurwielen heeft volvo ooit geleverd? Ik kan namelijk aan een houten sportstuur komen met een 3 spaaks aluminium binnenwerk met in iedere spaak een rond gat. In het midden een blauw volvo logo. Is dit een origineel stuurwiel en is ie een beetje te doen in een amazone?? Gr. Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-07-2002 21:00 #61240 door
Beantwoord door in topic sportstuur
Het stuur waar jij het over hebt is waarschijnlijk een stuur van een recenter bouwjaar, geproduceert door moto-lita.Deze zijn ook in de handel bij Piet Mozes. Dit zijn vrij dure sturen. Het stuur wat jij kunt kopen kan wel passen, mits er een passend naafgat in het stuur zit. Maar, ze zijn er dus wel degelijk. Met vriendelijke groet, Janko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2002 11:47 #61239 door
Beantwoord door in topic sportstuur
Ik heb een sportstuur in m'n 145, staat leuk maar kost behoorlijk wat kracht bij b.v. inparkeren ! De originele sturen zijn niet voor niets zo groot.Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2002 18:20 #61238 door
Beantwoord door in topic sportstuur
in mijn 121s zit een zgn sportachtig stuur, dit kenmerkt zich door een zwart wiel, drie metaal spaken op 3, 6 en 9 uur, in het midden zit een claxondop met het kasteel/volvo logo, dit is volgens mij origineel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2002 18:20 #61237 door
Beantwoord door in topic sportstuur
in mijn 121s zit een zgn sportachtig stuur, dit kenmerkt zich door een zwart wiel, drie metaal spaken op 3, 6 en 9 uur, in het midden zit een claxondop met het kasteel/volvo logo, dit is volgens mij origineel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2002 18:20 #61236 door
Beantwoord door in topic sportstuur
in mijn 121s zit een zgn sportachtig stuur, dit kenmerkt zich door een zwart wiel, drie metaal spaken op 3, 6 en 9 uur, in het midden zit een claxondop met het kasteel/volvo logo, dit is volgens mij origineel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2002 09:23 #61235 door
Beantwoord door in topic sportstuur
Ja, mannen wat willen we nu eigenlijk?Een klassieke auto of een sportwagen?Of proberen jullie op deze manier toch een beetje snel over te komen.Sportstuur in een amazone een anti-climax!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2002 23:05 #61234 door
Beantwoord door in topic sportstuur
helemaal mee eens, johanne, alleen in mijn 121s zit gewoon standaard zo'n sportachtig stuur, geen echt sportstuur hoor, want het blijft gelukkig een "wagen" wiel, groetjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.