bovenste fusee opvulplaat ?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2002 18:53 #56486 door
bovenste fusee opvulplaat ? is gemaakt door
Ze zijn net binnen, de nieuwe fuseekogels voor de amazon. Bij de bovenste fuseekogels zitten 2 dikken opvulplaten. Moet ik die ertussen zetten of is dit niet nodig. Oftewel, wanneer wel, wanneer niet. Kogelnummer is overigens 273004

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-09-2002 11:42 #62009 door
Beantwoord door in topic bovenste fusee opvulplaat ?
De opvulplaten horen er inderdaad ook bij. Hou de oude fusee maar naast de nieuwe, dan zie je precies het verschil. Let goed op de enigszins afgeronde binnenkant van de vulplaat,deze moet op het ronde gedeelte van de fusee komen te liggen.Als het goed is, zitten er ook langere bouten bij. Succes, Henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-09-2002 12:36 #62008 door
Beantwoord door in topic bovenste fusee opvulplaat ?
Henry, bedankt, ze gaan er vanmiddag al in...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2002 09:08 #62007 door
Beantwoord door in topic bovenste fusee opvulplaat ?
Henry,Ze zitten er mooi in, maar nog even een aanvullende vraag. In de manuals wordt altijd aangegeven dat je moet controleren of de rubbers van de fusees gevuld zijn met vet. Ik neem aan dat dit niet hoeft bij dit nieuwe "sealed for life" type. Klopt dit, of moet ik nog met de vetspuit rondgaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2002 10:21 #62006 door
Beantwoord door in topic bovenste fusee opvulplaat ?
van harte. de fusees zonder smeernippel, hoeven inderdaad niet meer gesmeerd te worden, zijn "sealed for life" want helaas niet betekend levenslang, maar totdat het stuk gaat(......)zoals iemand ooit eens schreef in de V-44.groet, henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.