hulpstuurhuis

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-04-2003 23:38 #55973 door
hulpstuurhuis is gemaakt door
Mijn Amazon van '68 trekt bij het remmen ernstig naar rechts. Bij nazicht blijkt dat het hulpstuurhuis versleten is en veel speling heeft. Het onderdelennummer van dit hulpstuurhuis is 671454-7 of 671455-4 (mijn wagen heeft het stuur links).Ik vind in het VOD wel onderdelen voor hulpstuurhuizen die uit meerdere componenten bestaan, aparte lagers en bussen en zo meer. Maar mijn hulpstuurhuis bestaat uit één stuk. Er zijn dus geen lagers of bussen te vervangen, ik moet het complete hulpstuurhuis vervangen.Probleem is dat ik dat nergens meer kan krijgen blijkbaar.Kan iemand mij een oplossing geven? Waar zou ik het nog wel vinden? Of kan ik zonder problemen een andere versie van hulpstuurhuis gebruiken? Bijvoorbeeld één van een 140 of zo?Ik hoop dat iemand mij kan op weg helpen,Rudy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2003 19:42 #63809 door
Beantwoord door in topic hulpstuurhuis
Het lijkt mij sterk dat er geen lagerbussen in zitten....dunwandige messing busjes. Die kun je eruitkloppen en vervangen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2003 22:34 #63808 door
Beantwoord door in topic hulpstuurhuis
Heb even op de cd-rom gekeken (kost € 10,--bij VOD) je moet een bus vervangen, onderdeelnummer 671444.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.