stuurkolom vervangen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2003 08:18 #55972 door
stuurkolom vervangen is gemaakt door
Hallo mensen,Om de diskussie over veiligheid maar even voort te zetten. Ik heb een oude Amazon, begin 1962. Ben bezig op verschillende fronten de veiligheid wat te verbeteren. Onderdeel daarvan is dat ik er over denk om mijn stuurkolom te gaan vervangen door een gescheiden kolom. Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan, en welke specifieke problemen kan ik daarbij verwachten ? Is het zelf uit te voeren, door de kolom uit een late Amazon gewoon over te zetten ?Bedankt, Jaap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2003 11:36 #63815 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Jaap weet je nog dat ik een gedeeld stuurhuis gekocht heb ik Zweden, je was erbij. Ik heb dus nu een gedeeld stuurhuis in mijn combi van 67. Je moet zowel heb bovenste deel als het onderste deel vervangen. Let Op de 2 rubbers die tussen de twee delen van de stuurstangen zitten zijn vrij prijzig. Het overzetten opzich is geen probleem en kan makkelijk gedaan worden. Heb je nu een stuurhuis met of zonder stuurslot. Er zijn namelijk 2 uitvoeringen in omloop. Het mooiste is zonder stuurslot deze pas het beste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2003 13:21 #63814 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Jaap, maak er dan svp een artikeltje over voor VCM en jouw site, dan kunnen ook anderen van jouw ervaringen leren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2003 13:33 #63813 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Siang,Doe ik in ieder geval. Kan nog wel een maand duren voordat ik er aan begin. Maar komt in ieder geval op de site, met een mailtje naar het forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2003 22:15 #63812 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Jaap, een artikeltje in het VCM heeft bij mij de voorkeur. Niet alle leden lezen het forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 13:01 #63811 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Let op Jaap, begin niet te dicht voor de Zwedenreis anders zien we weer een noodkreet op de site "van kan ik een Volvo lenen?"groeten, Jan Mulder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 21:54 #63810 door
Beantwoord door in topic stuurkolom vervangen
Okee Rob. Nog meer voorkeuren ? Groet, Jaap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.