stuurhuis

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2003 21:09 #55899 door
stuurhuis is gemaakt door
hallo allemaal,mijn stuurhuis lekt behoorlijk nu ben ik van plan om hem uit elkaar te halen en de keerring te vervangen.vraagje,is dit erg lastig,wat voor problemen zou ik tegen kunnen komen?alvast bedankt,groeten rick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2003 23:35 #64071 door
Beantwoord door in topic stuurhuis
Rick,Hartstikke makkelijk die keerring eruit halen...als je tenminste de pitman arm eraf hebt (zoek maar even op het forum onder pitman om mijn verhaal te vinden). Het beste kun je eerste het hele stuurhuis uitbouwen, dan de pitman arm eraf en dan het stuurhuis uit elkaar. De werkzaamheden met ingebouwd stuurhuis te doen raad ik af, heb ik nl ook eerst geprobeerd...wordt je knettergek van...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2003 09:48 #64070 door
Beantwoord door in topic stuurhuis
Als je hem er toch uit hebt zou ik meteen checken of de rest wel goed is, zit de schroefdraad beneden dan ook het huis reviseren.Op diverse adressen kun je dit laten doen, ze gebruiken overigens "oude" stuurhuizen omdat blijkt dat ze allemaal op een ander deel slijten en je dus prima van drei slechte twee goede kunt maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2003 12:22 #64069 door
Beantwoord door in topic stuurhuis
Laatst hoorde ik van iemand die ipv olie z'n stuurhuis vol met vet spuitte, is dit aan te raden? Je bent dan natuurlijk wel van die lekkerij af maar hou je voldoende smering?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.