loshalen gt stuur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2003 08:06 #55795 door
loshalen gt stuur is gemaakt door
Ik probeerde gisteravond m´n stuur los te halen, want m´n claxon zit vast, alleen weet ik niet hoe dit moet. Ik kwam er gisteren dan ook niet uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2003 08:19 #64480 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Wat bedoel je met "vast", is het niet gewoon dat het claxon paneeltje te diep door is gedrukt ? dan is het voorzichtig omhoog halen hiervan voldoende.Heel voorzichtig eruit halen,door met tweeijzerdraadjes met een gebogen uiteinde aan te haken en voorzichtig eruit te liften.Pas op dat je geen druk op het zwarte randje uitoefent (bv door met een schroevendraaier te gaan wrikken...)ALs je het stuur eruit wil hebben moet de moer los en heb je een trekker nodig.De draad loop door de stuurkolom, laat die zitten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2003 10:41 #64479 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Beste Ed,Het claxon paneeltje is inderdaad te ver doorgedrukt. Ik krijg het paneeltje wel weer terug en ik kan het ook indrukken, alleen dan doet de claxon het nog niet. Weet jij of dat alleen het paneeltje er ook uit te krijgen is?Groeten, Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2003 00:25 #64478 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Vis het ronde GT deel er maar uit en kijk wat het probleem is, m.i. ofwel de metalen strips waar hij mee vast klemt.Anders het draaduiteinde, hier zit een schoentje op die past in het contra deel.Bij contact krijg je stroom en dus signaal.Een van beide is ingedrukt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-06-2003 08:58 #64477 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Aan de achterzijde van het GT stuur zit een gat van circa 4 mm om de claxon drukknop van het stuur onbeschadigd te verwijderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-06-2003 23:05 #64476 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Je hebt gelijk Rob, echter soms gaat hij kantelen en dan krijge je het probleem met de afbrekende plastic randjes.Voorzichtigheid blijft geboden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2003 11:24 #64475 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Dat gat was mij inderdaad al opgevallen, alleen zie ik niet direct hoe ik de claxon drukknop kan verwijderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2003 20:22 #64474 door
Beantwoord door in topic loshalen gt stuur
Een ronde stift in het gat steken en voorzichtig met een hamer op de stift tikken. De claxondrukknop komt dan vanzelf naar buiten. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.