montage schokbrekers

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-06-2003 00:08 #55773 door
montage schokbrekers is gemaakt door
De schokbrekers zijn er inmiddels. Nu heb ik een vraag betreffende de ring met het grote gat. Waar moet deze zitten? Haynes zegt: Make sure that the washer with the larger hole in on the inside of the lower rubber bush. Helemaal duidelijk is dit mij niet. Wie kan helpen? De bovenbevestiging is wel duidelijk. Voor de onder bevestiging is de volgorde van boven naar beneden:Schokbreker, ring met klein gat, rubber, achterasbevestiging, ring met groter gat, rubber, ring met klein gat en moer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-06-2003 19:51 #64566 door
Beantwoord door in topic montage schokbrekers
inside of the lower rubber bush: oftewel (volgnes mij) aan de kant van de schokbreker. De onderzijde wijst namelijk naar de buitenkant van de auto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2003 13:40 #64565 door
Beantwoord door in topic montage schokbrekers
Wat ik me van de schokdempers van de voortrein kan herinneren is het volgende: Het tweede rubber (van bovenaf gezien) dat aan de binnenzijde tegen de voorbrug aan lijkt te zitten, zit daar niet direct tegenaan. Er zit een kuipje (of ringetje, zo je wilt) met een wat groter gat tussen het rubber en het metaal. Ik denk dat iets dergelijks bij de achteras ook het geval is, dus tussen het derde rubber (van bovenaf gezien) en het bevestigingspunt op de as zit het kuipje met het grotere gat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.