draagarm demonteren

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-11-2003 18:56 #66393 door
draagarm demonteren is gemaakt door
Beste Joost,<BR><BR>Oudere, niet met hun tijd meegegane mannen vindt je in elke branche...., ik werk als "jonge" hotemetoot in de bouw dus weet wat het is... Veelal wordt van "zo`n jonkie" niets geaccepteerd en hebben ze volgens zichzelf hoe dan ook gewoon gelijk....<BR><BR>Trek je daar niks van aan, en breng op hun eigen communicatieniveau er wat tegenin.Zal je zien dat je, mits je je kunt aanpassen aan hun belevingswereld, veel kan bereiken. Dan blijkt vaak dat het zo dom nog niet is wat ze zeggen....<BR><BR> Kort gezegd, met het risico de filosoof te spelen, gebruik de oudere garde voor wat ie waard is, (veel!) en pas je aan aan de aanwezige nukken. Luister vooral goed...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-11-2003 20:29 #66392 door
Beantwoord door in topic draagarm demonteren
inderdaad,Jasper, maar daarnaast denk ik ook dat ze proberen een afhankelijkheid te creeëren, zodat jij en ik die graag zelf sleutelen wel bij hen terug komen als je t niet aandurft. Vergeet nietdat de techniek een stuk simpeler is dan moderne wagens. In die zin ben je dus minder afhankelijk van garages.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-11-2003 07:56 #66391 door
Beantwoord door in topic draagarm demonteren
Klopt,<BR>Het merendeel van het gesleutel aan de ama`s is heel goed te behappen voor iemand met een beetje handigheid. Veel kennis over je wagen helpt een hoop in de eventuele discussies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-11-2003 12:03 #66390 door
Beantwoord door in topic draagarm demonteren
ga gewoon naar nordicar ik kom daar al zo'n 3 jaar met al mijn technische problemen en ik ben nog nooit afgezeikt of arrogant behandeld etc