demontage stuur amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2003 21:53 #66852 door
demontage stuur amazone is gemaakt door
je zal inderdaad een speciale trekker nodig hebben wil je het sttur heel houden. dit stuk gereedschap is voorhanden bij het regiobestuur, en ongetwijfeld ook bij veel eigenaren. ik ben er daar een van. je kan hem best even lenen maar ik weet niet waar je woont en of dus de afstand om hem op te halen een bezwaar is. ik woon in nieuwegein. heb je interesse, meld dit dan even, of geef anders je woonplaats door in de hoop dat een andere lezer dichter in de buurt, het benodigde kan aanleveren.groet, henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2003 23:28 #55172 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Mijn richtingaanwijzer is stuk, blijft niet meer hangen, nu heb ik een ander en wil de oude vervangen. Ik kom erachter dat ik mijn stuur er af moet halen om de zwarte kap er af te kunnen schuiven. Heb inmiddels de grote moer los. Alleen dan.... het lijkt er op dat ik het stuur eraf moet trekken. Dit gaat niet echt soepel, moet dit misschien met een soort poelie trekker voor het stuur? Zo ja hoe kom ik hier aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2003 23:34 #66851 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Duidelijk, bedankt ook voor het antwoord en het aanbod. Ik woon in Groningen dus Nieuwegein is niet handig, ik ga het bij de TC/ Regiobestuur proberen. Wellicht dat nog andere eigenaar zich meldt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 12:23 #66850 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
een stuurtrekkertje heb je zelf sneller gemaakt dan dat je 'm ergens moet ophalen....: neem een stevig stukje stalen strip, boor er twee gaten in die corresponderen met de gaten in het stuur naast de doorvoer van de stuurstang, bouten erin en klaar: plaats de strip op het uiteind van de stuurstang, bouten erdoor en in de gaten van het stuur schroeven, geleidelijk draaien en klaar ben je

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 13:21 #66849 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Maar met een beetje doorwrikken lukt het in de meeste gevallen zonder trekkertje ook wel hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 17:19 #66848 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Maar niet altijd. Twee man kregen bij mijn Amazon het stuur er met geen mogelijkheid af. Met een stuurtrekker was het zo gepiept.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 21:07 #66847 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Ik heb zelf ook een simpele trekker gemaakt en ik woon in Baflo. Mocht je het matriaal niet hebben om er één te maken kun je hem natuurlijk lenen. reneoudman@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 22:49 #66846 door
Beantwoord door in topic demontage stuur amazone
Bedankt voor de echte doe-het-zelver tips, ik ga het proberen met wrikken, stuurstangetje en als dat niet lukt zou ik graag gebruik maken van jou stuur-trekkertje, René. dag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.