witte zijvlakken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-02-2004 20:28 #55042 door
witte zijvlakken is gemaakt door
Is er iemand die ervaring heeft opgedaan met het nieuwe systeem van losse witte zijvlakken, die op de band geklemd worden dmv een rvs-sierring? Zie ook www.classictire.nl Scandcar heeft ze ook.Is dit beduidend beter of net zo waardeloos als de reeds langer bestaande witte zijvlakken, die je tussen velg en band moet zien te klemmen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2004 00:08 #67274 door
Beantwoord door in topic witte zijvlakken
ik heb ze nu bijna 2 jaar = 15.000 km op de auto zitten zonder bijgeluiden of zichtbare slijtage aan de wangen. Het houvast van de ringen op de stalen velgen is bestand gebleken tegen de voor mij normale rijstijl. Rallyrijdend automobileren vind ik leuk, goed kaartlezen kan ik minder dus zit ik wel eens in tijdnood. Ook het gehobbel door de Sahara is probleemloos gegaan; als ik een circuit op ga zal ik ze denk ik wel uit voorzorg demonteren. Ik ben dus tevreden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2004 00:17 #67273 door
Beantwoord door in topic witte zijvlakken
Check www.ravus.de Mooi spul. Ik rijd er nu driekwartjaar mee rond. Het kost ongeveer 65 euro inclusief verzendkosten. Je kan gewoon betalen via een rekening van het bedrijf in Enschede (voor hen net over de grens). Een rubberen ring zorgt ervoor dat de white-wall zelf geen contact maakt met de band. De sierring van RVS houdt alles op zijn plaats. Mooi systeem. Voor foto's van mijn amazon check: htt://home.planet.nl/ ~niels.jongeling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2004 07:55 #67272 door
Beantwoord door in topic witte zijvlakken
Dank je. Die websitepagina van jou op planet.nl is overigens niet beschikbaar...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2004 10:32 #67271 door
Beantwoord door in topic witte zijvlakken
klopt, maar wel op home.planet.nl/~niels.jongeling(had een typefout gemaakt in mijn vorig bericht) Veel plezier ermee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-02-2004 19:32 #67270 door
Beantwoord door in topic witte zijvlakken
Siang Phao, van het bestuur weet hier alles van als je wilt kan ik de gegevens wel mailen. Zelf vind ik het wel mooi, maar heb brede velgen en dan past die sierrand niet meer heb ik me laten vertellen.succes albert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.