kleur subframe en onderkant p1800 bij spuiten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2004 12:46 #54385 door
Hallo, Ik laat mijn P1800E binnenkort spuiten. Nu zit ik me af te vragen of ik het subframe van de voortrein mee laat spuiten in de kleur van de auto (geel 100) of mee laat gaan in het poedercoaten (zwart) van de overige onderdelen. Ik vraag me af hoe dit er uit gaat zien in de kleur van de auto (normaal is het volgens mij de kleur van de auto maar lijkt zwart door olie en tectyl). Ook zit ik een beetje met de onderkant, er komt geen tectyl meer op maar een soort rubber/kunstof (het heet bodyshuts oid) wat met het spuiten meegenomen wordt. Ook dan vraag ik me weer af wat de kleur moet worden. Iemand voor dezelfde beslissingen gestaan, of iemand er ideeen over? Groet, Jacco P.S. zien hoe ie er voor staat? Kijk hier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2004 16:07 #70000 door
Normaal is de kleur van de voortrein lichtgrijs en de onderzijde bruin.Ik zou de voortrein niet in de body kleur meenemen, iets meer werk maar veel mooier.Ik heb voor dezelfde beslissing gestaan en heb alle tectyl verwijderd en de onderzijde in de kleur van de body meegespoten, natuurlijk wel epoxyprimer eronder.Vervolgens was het geen gezicht je keek zo de wielkuipen in zonder contrast(wit kleur 42). Derhalve PVC zwart eroverheen gespoten zit als een huis en wagen is goed beschermd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-08-2004 16:26 #69999 door
Leuke info op je site

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.