p1800s stuur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2005 13:31 #53589 door
p1800s stuur is gemaakt door
In het stuur van mijn p1800s stuur is een van de twee spaken ingescheurd. Kun je dit repareren (en hoe)?
Ben al op zoek naar een vervangend stuur maar dat valt niet mee. Wil wel graag hetzelfde type stuur terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2005 20:36 #74048 door
Beantwoord door in topic p1800s stuur
Ik heb het stuur van mijn kever eens gerepareerd: eerst de scheur wat groter maken zodat het goed scoon is. dan met polyester opvullen/bijscuren.Het hele stuur schuren met een schuurmatje en dan overspuiten met een paar lagen hooglanslak,geen acryllak gebruiken. dan eventueel nog met commandant oid poetsen. Gaat perfect en blijft mooi!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-03-2005 09:37 #74047 door
Beantwoord door in topic p1800s stuur
Eugen,

Is dat dan stevig genoeg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-03-2005 17:04 #74046 door
Beantwoord door in topic p1800s stuur
Als het een stabiele scheur is wel, maar ik denk dat stuur op de aansluiting spaken wiel gescheurt is. Wat je zou kunnen doen is dwars over de scheur met een slijpschijf een paar geulen maken en die opvullen met polyestervezelplamuur zodat er weer een verbinding ontstaat.Goed glad afwerken evt met suitplamuur. Ik denk dat het dan wel houd. Een nieuw stuur kopen kan altijd nog. Ik ga dit binnenkort ook bij mijn eigen stuur doen want daar zitten ook wat scheurtjes in. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.