Kleurnummer voortrein/subframe

• Marcel van Genderen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2006 18:46 #51914 door Marcel van Genderen (GAST)
Kleurnummer voortrein/subframe is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Hallo ik wil mijn subframe binnenkort laten poedercoaten , weet iemand het originele (of zo goed mogelijke) kleurnummer voor het lichtgrijs</p><p>groet Marcel</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-08-2006 20:21 #82145 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Kleurnummer voortrein/subframe
<p>Hallo Marcel.</p><p>Volgens mij is het een standaard industriekleur. Voor kleuren zie volgende site: www.powdercoat.nl/ral.html </p><p>Ik denk dat RAL7045 dicht in de buurt komt.</p><p>Overigens elke spuiter en poedercoater heeft een kleurenwaaier waaruit je de kleuren kunt kiezen.</p><p>Succes, Han.</p>

• Hans Van Maastricht (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2007 15:34 #82144 door Hans Van Maastricht (GAST)
Beantwoord door Hans Van Maastricht (GAST) in topic Kleurnummer voortrein/subframe
<p>Hallo Marcel, Graag zou ik je het volgende over poedercoaten willen meegeven. Dit geeft natuurlijk een geweldig eindresultaat echter ........................... de laklaag is dusdanig hard dat wanneer er steenslag op komt (en dat gebeurt 100%) sla er een gaatje door de harde laklaag , of slaat er een snipper uit, en vervolgens gaat het ONDER de poederlaklaag roesten. Daar de poederlak zo hard is zie je geen blaarvorming. Wanneer het eenmaal zichtbaar wordt is het metaal eronder geheel vergaan / weggevreten.</p><p>Advies: poedercoating, eroverheen dubbellaags hammerite en afspuiten met muisgrijs.Door de hammerite komt er een soort bufferlaag tussen die als het ware als "schokbreker" fungeert. Aan jou natuurlijk de keus. Groeten, Hans.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD