Tour op Koningsdag 27/04/2021

Lees meer
20-04-2021 22:54 - 20-04-2021 22:55 #193701 door Stijn v.d. Linde
Tour op Koningsdag 27/04/2021 is gemaakt door Stijn v.d. Linde
Hoi allemaal,

Mijn vriendin is vrijwilliger bij Scouting Rhenen en zij organiseren samen met Stichting Oranjedag Rhenen een oldtimertour op Koningsdag. Er blijkt ook nog een puzzeltocht te zijn voor iedereen die nog iets meer uitdaging zoekt. Het is de eerste keer dat zij dit organiseren dus alle oldtimerverenigingen bereiken is denk ik ietwat onderschat.
Ik deel daarom even een berichtje van haar: omdat het mijn vriendin is, maar zeker ook omdat ik oldtimerevenementen in coronatijd toejuich. Wie gaat ook?

Berichtje van Scouting Rhenen:

Beste oldtimerliefhebber, 

Mist u het rijden van een tour? Dan heb ik een oplossing!
Op 27 april 2021 (Koningsdag) organiseren Stichting Oranjedag Rhenen en Scouting Rhenen een oldtimer tour.
Een tour door Rhenen en omstreken voor een klein prijsje (namelijk €10,-) mét twee gratis consumpties én een spelelement erin verwerkt! Er kunnen echt hele gave prijzen worden gewonnen!

De lengte van de rit is ongeveer 60km. Om de rit coronaproof te organiseren, is er geen vast startmoment en dient de rit gereden te worden tussen 12:00 uur en 16:00 uur. Er wordt na aanmelding per e-mail een document gemaild met daarin de route (PDF), tip: print deze van tevoren!

Dit is onze allereerste oldtimerrit en we hopen dat jullie in vele getale komen!

Meld je zo snel mogelijk aan via: oranjedagrhenen.nl/tickets/  

Tip: de hele dag wordt door Stichting Oranjedag Rhenen en Scouting Rhenen radio gemaakt vanuit het gemeentehuis in Rhenen. Ook hiervoor kun je een ticket kopen en geniet van deze show tijdens de oldtimerrit.

Hopelijk tot de 27e!

Groetjes,

Scouting Rhenen


Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
21-04-2021 01:37 - 21-04-2021 11:29 #193702 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Hoi Stijn,

het lijkt mij leuk hieraan mee te doen maar de manier van betalen schrikt mij af; creditkaart wil ik niet gebruiken en de andere manieren ken ik niet.

 Inmiddels gezien dat betalen kan via ideal en ingeschreven! Mag de p1800 weer eens buiten spelen.

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-04-2021 11:21 #193705 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Betalen kan via iDeal. Ik begrijp van de organisatie dat het i.v.m. Corona allemaal op afstand gaat zoals ook bij andere touren. Een routeboekje krijg je via e-mail zodat er geen contactmomenten zijn en er is dus ook geen vaste start
Ik ga zelf de puzzeltocht rijden. Ben erg benieuwd hoe moeilijk het is omdat het wel  door een Scoutinggroep is georganiseerd 

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-04-2021 20:39 #193709 door Emo van Halsema
Beantwoord door Emo van Halsema in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Mn 142E gaat vrijdag voor het eerst sinds ca 18 jaar, en gelijk ook voor het laatst (wordt juli 2021 50) voor de APK. Als ik mn papiertje krijg in Rhenen een leuke rit om gelijk wat te autotunen. (B20 blok is voorzien van gasinjectie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-04-2021 21:36 #193805 door Paul van Os
Beantwoord door Paul van Os in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Wij hebben aan deze puzzelrit meegedaan en zijn erg geïnteresseerd naar de ervaringen van andere deelnemers. Het was namelijk best een uitdaging.
Ook zijn we benieuwd naar de uitslag, en dan vooral waar je die zou kunnen vinden. Niet dat we de illusie hebben dat het wat geworden is hoor.
Groet, Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-04-2021 22:25 #193806 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Ha Paul,
Morgen zou dat bekend moeten worden op facebook (Koningsdag Rhenen even zoeken).
Ik heb de puzzeltocht met 3 anderen gereden en hij was erg moeilijk. Ik ben denk ik 20x omgedraaid om een stuk opnieuw te rijden. Vooral het feit dat elke kruising telt maakte het 'tricky'. Rechtsaf als je alleen linksaf kunt was dus rechtdoor. Toch, met de kennis dat ze dit voor de aller eerste keer hebben gedaan vond ik het wel goed in elkaar zitten.
Mijn vriendin organiseerde de oldtimer tocht en die heeft veel lovende reacties gekregen. Volgend jaar willen ze die misschien opnieuw organiseren als dat mag/kan van gemeente/vereniging die eindverantwoordelijk is. Ik ga dan zeker de oldtimer tocht rijden, nu moeten mijn hersenen en armen bijkomen van de puzzeltocht hahaha

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
29-04-2021 11:46 #193811 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Wij hebben de oldtimerrit gereden. Leuke tocht, fijn even te kletsen met andere oldtimerliefhebbers.
Goed georganiseerd, hulde aan de organisatoren.
Om risico te voorkomen zijn we niet naar het eindpunt gereden, maar met het zonnetje in het gezicht en de wind in de rug met de cabrio terug over de Lekdijk naar
Schoonhoven gereden.

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-05-2021 15:50 #193846 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Tour op Koningsdag 27/04/2021
Welke deelnemer wil een stukje voor het VKM schrijven? Leuke foto erbij...

redactie@volvokv.nl

Dank!
 

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.