Amazon gezocht voor TV-programma

  • Thejoh Zomer (GAST)
  • Thejoh Zomer (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-02-2011 17:16 #100358 door Thejoh Zomer (GAST)
Amazon gezocht voor TV-programma is gemaakt door Thejoh Zomer (GAST)
Hallo beste Volvo-liefhebbers,

Ik werd gebeld door Endemol productions voor de huur van een Amzon voor het TV-programma 'de TV-makelaar'. Onderstaand het mailtje wat mij daarna werd gestuurd:

Hallo,
We zouden graag een lichtblauwe Volvo Amazone (of een andere lichte kleur dan wit) gebruiken voor ons programma TV Makelaar. De kandidaten zijn oldtimer fans en Lieke en Froukje willen het stel verrassen met een ritje in de amazone.
We willen de auto huren as zaterdag van 13.00 tot 14.30 in Houten. Heeft iemand interesse?
Voor meer informatie: Ryan, producer bij Endemol: 06-81000114
Alvast bedankt
Ryan de Ridder | Productieassistent TV Makelaar
Tel. +31 (0)20 - 8931520 | ryan.de.ridder@endemol.nl | www.endemol.nl

Bij belangstelling even bellen. Altijd leuk om een Amazon op TV te zien!

Succes! Thejoh Zomer

Thejoh Zomer, vicevoorzitter VKV
Discussie gesloten.
Lees meer
10-02-2011 10:30 #100378 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Klassiekerverzekeringen geven alleen dekking voor prive gebruik.Hier zal sprake zijn van verhuur.En dat is geen prive gebruik.De auto is dus niet verzekerd tijdens de verhuur.Pas hier mee op!
Discussie gesloten.
Lees meer
10-02-2011 12:15 #100380 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Amazon gezocht voor TV-programma

Klassiekerverzekeringen geven alleen dekking voor prive gebruik.Hier zal sprake zijn van verhuur.En dat is geen prive gebruik.De auto is dus niet verzekerd tijdens de verhuur.Pas hier mee op!


Kun je tijdelijk een uitbreiding nemen of niet want dan zou het geen probleem moeten zijn dan reken je de kosten door in de verhuur van die dag.
Discussie gesloten.
Lees meer
10-02-2011 14:17 #100384 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Of je stelt gewoon even zelf een contractje op...
Discussie gesloten.
  • Thejoh Zomer (GAST)
  • Thejoh Zomer (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-02-2011 16:24 #100389 door Thejoh Zomer (GAST)
Beantwoord door Thejoh Zomer (GAST) in topic Amazon gezocht voor TV-programma
je moet ook helemaal niet spreken van verhuur. je vraagt gewoon een onkostenvergoeding voor je zelf. je rijdt toch zelf? Helemaal geen contract opstellen en gewoon na afloop de afgesproken euro's in je zak steken. Niet zo moeilijk allemaal....

Thejoh Zomer, vicevoorzitter VKV
Discussie gesloten.
Lees meer
10-02-2011 17:53 #100396 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Amazon gezocht voor TV-programma
bedankt voor de tips, inmiddels met Ryan gesproken, ik ga het proberen.., alles voor het goede doel....

groeten,
Hans
Discussie gesloten.
Lees meer
12-02-2011 19:14 #100439 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Vandaag geweest, leuke, maar koude ervaring.. foto's volgen als er toestemming is.. uitzending is waarschijnlijk eind maart.
Discussie gesloten.
Lees meer
14-02-2011 17:27 #100502 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Gelukkig is alles goed gegaan en zo gaat het natuurlijk meestal.Wel vind ik ,dat Thejo Zomer wel erg gemakkelijk omgaat met de risicos die een ander mogelijk loopt.Wanneer er werkelijk iets mis gaat en de schade is groot voor de verzekeringsmaatschappij-denk aan een chirurg die van zijn fiets wordt gereden en niet meer kan werken- dan gaat de verzekeringsmaatschappij eens goed onderzoeken of ze wel verplicht zijn te betalen.Hierna volgen lange juridische procedures,die garant staan voor vele slapeloze nachten.Als de maatschappij in het gelijk wordt gesteld ,kun wat je nu en toekomst bezit- en niet strikt nodig hebt- afgeven .Neem maar van mij aan ,dat je niet de eerste zult zijn,die dit overkomt.Je zult dan nog wel eens terugdenken aan het- van elk juridisch inzicht gespeend gebleven- advies van de heer Zomer:
""niet zo moeilijk allemaal"".
Discussie gesloten.
  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
14-02-2011 19:19 #100507 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Mensen toch, wat een paniekzaaierij. Ik durf te wedden dat die Amazon gewoon verzekerd was onder de doorlopende verzekering van die produktiemaatschappij. Een bedrijf zorgt ervoor dat de verzekeringen in orde zijn voor alles wat te maken heeft met zijn activiteiten.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
Discussie gesloten.
Lees meer
14-02-2011 20:25 #100509 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Amazon gezocht voor TV-programma
Het spijt me,dat ik kennelijk een enorme paniek heb gezaaid,maar dat neemt niet weg ,dat ik mijn waarschuwing met de beste bedoelingen heb geuit.Ik merk helaas wel ,dat mijn ongevraagde adviezen niet altijd even welkom zijn.Wat mij sterk verbaasde,was de opmerking van de heer Thejoh Zomer.Van een vice-voorzitter van een vereniging met zon 4000 leden had ik een genuanceerder reactie verwacht!
Discussie gesloten.