Gezocht: Volvo Amazon rijdersauto

• Tim Jansen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2026 22:16 #1479902 door Tim Jansen
Gezocht: Volvo Amazon rijdersauto is gemaakt door Tim Jansen
Na een lange zoektocht om mijn Volvo 164 te ruilen voor een Amazon heb ik de 164 uiteindelijk verkocht. Nu ben ik op zoek naar een Volvo Amazon.Ik zoek geen auto in topstaat of volledig origineel exemplaar, maar juist een fijne rijdersauto. Ook een exemplaar dat met wat aandacht en liefde weer een betrouwbare daily kan worden is meer dan welkom. Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwere modellen met een B18- of B20-motor, eventueel met overdrive, LPG of trekhaak. Een volledige restauratie is voor nu te tijdrovend, dus ik wil graag sleutelen terwijl de auto gewoon blijft rijden.Ik ben nog aan het ontdekken wat er te koop is en waar ik precies op moet letten, maar ik heb er veel zin in om binnenkort met een project aan de slag te gaan.Heb jij of iemand in je netwerk iets dat hierbij past? Laat het me weten via het forum of bel me op 06 36016480.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Cor Kraaijeveld
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Meer
10-02-2026 12:32 #1479908 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Gezocht: Volvo Amazon rijdersauto
Hoi, de combi van mijn zwager staat nog te koop, perfecte B20 met overdrive en dubbel remsysteem. Kom vrijblijvend eens kijken>

gr. Cor.

• Bas van Dishoeck
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2026 16:21 #1479911 door Bas van Dishoeck
Beantwoord door Bas van Dishoeck in topic Gezocht: Volvo Amazon rijdersauto
Dag Tim, ik heb dus een rijdend project aangeboden op dit forum. Wellicht iets voor jou? Zit wel laswerk aan te komen, en drie panelen zijn slecht. Interieur, lpg, dashboard, remmen zijn redelijk goed. Interesse?