Hallo,
Ik ben Sander, 45 jaar oud, woon in regio Arnhem en mijn hele autoleven al een liefhebber van de Amazon.
Na een nieuwe V50 D2 en V40 D4 te hebben gereden, kwam er een voorlopig einde aan het Volvo avontuur, zie maar in nieuwere auto’s 3 kinderstoeltjes naast elkaar op de achterbank te krijgen…
Nu pak ik de draad weer op! Na een mega verbouwing en een verwarmde parkeerkelder rijker ben ik op zoek naar een Amazon, liefst de auto waarin we trouwden (123 GT), maar voor een goede basis (lees geen las project) kan ik denk ik het budget niet zover oprekken…
Tsja, wat zoek ik dan.. Dat weet ik ook nog niet helemaal. Internet struin ik al jaren af, deze club volg ik ook al lang en ik ben eindelijk eens lid geworden.
Ik merk wel dat ik de voorkeur heb voor geen lasproject, ik heb er al eentje bekeken en gereden en mijn vrouw en jongere kinderen willen mij ook nog zien. Het hoeft ook geen poetsobject te zijn, auto’s met patina en karakter vind ik mooi (zoals ze uit Californië weleens komen). Technisch mag er werk zijn, echter zou toch wel al dit jaar willen rijden. Verdere voorkeur is vanaf modeljaar 1968 (vanaf augustus 67(?), met al deels techniek van de 140), liefst geen LPG, automaat.
Verder kom ik graag in contact met andere leden, ik heb geen haast (al is inhouden moeilijk) en kijk wat er op het pad komt. De reis naar de Amazon toe is waarschijnlijk het leukste deel van een klassieker en het in contact komen met andere enthousiastelingen.
Reacties bij voorkeur via persoonlijk bericht.
gr Sander