Hallo allemaal,
Al een tijdje heb ik de wens om een leuke 740 van voor 1988 te bezitten. Niet zomaar een auto, maar een type auto vol karakter en herinneringen. Als kind zat ik vaak bij moeders op de achterbank en toen ik daarna zelf ook mijn rijbewijs had gehaald was de witte 740 van moeders de eerste auto waar ik vol plezier mee rond heb gereden.
Om bovenstaande reden heb ik de zoektocht naar een eigen 740 geopend. Inmiddels een aantal auto's bekeken maar hét exemplaar heb ik nog niet gevonden. De meeste auto's die ik tegenkom hebben veel laswerk en zijn grotere projecten. Mijn vriend zou dat kunnen (ik ben lerende), maar naast de gezamenlijke liefhebberij voor oldtimers hebben we ook een gezin met 2 jonge kinderen, drukke banen en andere hobby's dus een groot project past ons nu niet. Als de auto technisch goed is en met liefde is behandeld, dan zorg ik er met evenveel liefde voor verder.
Ik hoop via deze weg iemand te vinden die zijn of haar 740 met een goed gevoel wil overdragen aan iemand die er echt zorg voor wil dragen. De auto komt in goede handen en wordt niet afgetrapt, maar gekoesterd zoals hij verdient. Ik ben geen purist maar ik vind de 740 eigenlijk gewoon heel mooi zoals 'ie origineel is.
Mocht je iemand kennen die zijn of haar 740 overweegt te verkopen of er eentje weet te staan die een nieuwe garage zoekt - ik hoor het graag.
Groetjes, Monique