Volvo 740 - Amerikaanse versie
- Ton Beems (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2026 10:17 - 09-02-2026 12:06 #1479896
door Ton Beems (GAST)
Volvo 740 - Amerikaanse versie is gemaakt door Ton Beems (GAST)
Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 90 jaar en vindt het tijd om haar rijbewijs niet meer te verlengen.
Ze heeft jaren veilig rondgereden in "de gouden koets" en is op zoek naar iemand die de auto een waardig vervolg-leven gaat geven, dus niet iemand die hem in stukjes gaat verkopen.
Volvo 740 GL
Kenteken XN-37-GR
Bouwjaar: 1989
KM stand 137000, maar dit zullen waarschijnlijk Mijlen zijn.
Vraagprijs: vanaf 4000 Euro, maar het is belangrijker dat de auto een goede nieuwe eigenaar vindt die er mee verder rijdt.
De auto is schier onverwoestbaar, wat ik weet is dat de airco is afgeschakeld en dat het schuifdak weer gangbaar gemaakt moet worden.
APK en beurten heeft ie altijd netjes gekregen.
Hij staat in Vlissingen. Bij verkoop is het mogelijk dat wij hem naar Apeldoorn rijden.
Ze heeft jaren veilig rondgereden in "de gouden koets" en is op zoek naar iemand die de auto een waardig vervolg-leven gaat geven, dus niet iemand die hem in stukjes gaat verkopen.
Volvo 740 GL
Kenteken XN-37-GR
Bouwjaar: 1989
KM stand 137000, maar dit zullen waarschijnlijk Mijlen zijn.
Vraagprijs: vanaf 4000 Euro, maar het is belangrijker dat de auto een goede nieuwe eigenaar vindt die er mee verder rijdt.
De auto is schier onverwoestbaar, wat ik weet is dat de airco is afgeschakeld en dat het schuifdak weer gangbaar gemaakt moet worden.
APK en beurten heeft ie altijd netjes gekregen.
Hij staat in Vlissingen. Bij verkoop is het mogelijk dat wij hem naar Apeldoorn rijden.
Laatst bewerkt 09-02-2026 12:06 door Ton Beems (GAST).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.