2 maal Volvo 144 Grand Luxe 1974 met werkend schuifdak, overdrive, gas en trekh
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2025 22:37 #1478147
door E. van Oostveen
2 maal Volvo 144 Grand Luxe 1974 met werkend schuifdak, overdrive, gas en trekh is gemaakt door E. van Oostveen
2 Volvo 144 Grand Luxe uit 1974 te koop. Met trekhaak, werkend schuifdak, Overdrive. Aanbiedprijs 2800 (mogelijk onderhandelbaar)
1 auto is een donor, Aan de andere moet nog laswerk aan de wielranden achter en de reservewielbak gebeuren. Voor de rest keihard. De deuren hebben wel aandacht nodig. Aandrijving is ook helemaal ok. Remsysteem in principe ook. Echter door een poosje staan bestaat de kans op het opfrissen van het systeem.
Het interieur is op zich goed op een paar dingen na; stoelbekleding wat valer en dasboard vertoond scheuren. Het is het mooie dashboard met ronde tellerunits.
Er moet een andere voorruit in.
Voor vragen en foto's of een afspraak tot bezichtiging mail of bel me.
1 auto is een donor, Aan de andere moet nog laswerk aan de wielranden achter en de reservewielbak gebeuren. Voor de rest keihard. De deuren hebben wel aandacht nodig. Aandrijving is ook helemaal ok. Remsysteem in principe ook. Echter door een poosje staan bestaat de kans op het opfrissen van het systeem.
Het interieur is op zich goed op een paar dingen na; stoelbekleding wat valer en dasboard vertoond scheuren. Het is het mooie dashboard met ronde tellerunits.
Er moet een andere voorruit in.
Voor vragen en foto's of een afspraak tot bezichtiging mail of bel me.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Harm Slump
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2025 06:51 #1478233
door Harm Slump
Beantwoord door Harm Slump in topic 2 maal Volvo 144 Grand Luxe 1974 met werkend schuifdak, overdrive, gas en trekh
Ik heb je een PB gestuurd
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2025 22:43 #1478246
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 2 maal Volvo 144 Grand Luxe 1974 met werkend schuifdak, overdrive, gas en trekh
Ik ben op zoek naar de pb
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2025 22:46 #1478247
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 2 maal Volvo 144 Grand Luxe 1974 met werkend schuifdak, overdrive, gas en trekh
Inmiddels gevonden