Volvo 121 gezocht

Lees meer
11-03-2015 18:45 #149411 door Kevin De Been
Volvo 121 gezocht is gemaakt door Kevin De Been
Hallo

ik heb een vraag betreffende een oude volvo 121 die ik aan het zoeken ben.

Mijn vader was Herman de Been en een van de oprichters van de toen nog VOLVO V44 vereniging samen met o.a. Edu Lauwerens en Sjef Spijkers. Hij zorgde ook voor de administratie en was penningmeester van de toen nog veel kleinere vereniging.

Hij is inmiddels bijna 24 jaar geleden overleden maar ik heb sinds kort oude 8mm films van hem gevonden waar ik hem in een van zijn eerste Volvo 121 heb gezien waarmee hij en mijn moeder naar Frankrijk gingen. We vermoeden dat de Amazon toen door Harry van Roosmalen uit Loon op Zand aan hun was geleend aangezien mijn vader daar magazijnchef was.

De 121 was een rode met kenteken 38-09-GH, volgens RDW-website verliep de apk in 1996 maar hij is in 2011 nog overgeschreven naar de huidige eigenaar. U voelt hem al aankomen, kent een van u deze auto of weet u waar deze staat?

We hebben altijd ons oude lidnummer gehouden en ik, mijn vriendin en mijn moeder rijden nog altijd Volvo, maar nu zou ik toch zelf graag een Amazon kopen voor de hobby (als je in een Amazon opgroeit blijft dat je hele leven bij :-) )

In elk geval al hartelijk dank voor het lezen en wellicht helpen met deze leuke zoektocht.

met vriendelijke groet,

Kevin de Been

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jean-Paul meijer (GAST)
  • Jean-Paul meijer (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
11-03-2015 23:59 #149419 door Jean-Paul meijer (GAST)
Beantwoord door Jean-Paul meijer (GAST) in topic Volvo 121 gezocht
Mooi verhaal Kevin! Heb zelf een rode 121, maar ander kenteken. Succes met zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2015 00:34 #149495 door Goossen Foppen
Beantwoord door Goossen Foppen in topic Volvo 121 gezocht
Dag Kevin,

Je kan via het RDW een verzoek indienen bij de huidge eigenaar. Succes niet gegarandeerd, weet ik uit eigen ervaring, maar voor € 7,95 kun je het allicht proberen. En anders zijn er zeker nog heel wat mooie andere 121's te koop.

www.rdw.nl/SiteCollectionDocume ... gister.pdf

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2015 09:10 #149496 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Volvo 121 gezocht
Hoi Kevin,
Ik heb je vader nog gekend, begrijp helemaal wat je bedoeld een Amazon blijft altijd trekken.
Succes met het vinden van de wagen, hoop dat het lukt.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2015 09:14 #149498 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Volvo 121 gezocht
DAG Kevin, Ook ik heb je vader nog gekend. Probeer de leden administratie eens, als het kenteken bekend is kunnen zij kijken of de huidige eigenaar lid is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.