Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging

Lees meer
24-09-2014 20:03 #143818 door Goossen Foppen
Zo met het komende jubileumfeest voor de boeg is mijn vader even in de oude doos gedoken en heeft daaruit onderstaande foto's opgeduikeld.

Dit jubileumfeest werd gehouden in het toenmalige ijsstadion De Harder in Harderwijk. Ben benieuwd hoeveel van deze auto's nog rondrijden. De lichtblauwe in ieder geval. Dat was indertijd onze amazon. En ja, dat kleine ventje er naast dat ben ik. Het was mijn eerste jubileumfeest van de club en toen had ik niet gedacht dat ik er 31,5 jaar later weer bij zou zijn :)


















Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 22:45 #143867 door Goossen Foppen
Beantwoord door Goossen Foppen in topic Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging
Grappig dat één van de auto,s op de foto's van het 12,5 jarig jubileum nu de hoofdprijs is in de verloting tijdens het 44 jarig jubileum. Of ik moet me heel erg vergissen???

jubileum weekend

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2014 11:05 #143892 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging
De bruine Kattenrug op foto twee wordt verloot. alle details kloppen, zelfs het kenteken en het stickertje op de voorruit :)
In die tijd waren de meeste auto's overigens nog geen oldtimers van meer den 25 jaar oud, maar al wel bijzonder.

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2014 11:01 #144308 door Jan Venema
Mooie foto's, waren we nog niet tegen gekomen in het Documentatiecentrum van de club. Een heel aantal auto's die hier op de foto's staan, hebben wellicht de tijd overleefd, het is als een liefhebbersclub begonnen in 1970. Helaas heeft alleen de vrijstelling van wegenbelasting rond 1995 ervoor gezorgd dat er veel import uit Zweden kwam en sommige ook zeer mooie auto's voor dagelijks gebruik werden ingezet. Hierdoor werd het soms minder interessant om de origineel nieuw in Nederland verkochtte auto's op de weg te houden en bracht het "restant" soms in onderdelen meer op. Een ontwikkeling die nu weer hopelijk is gestopt. Ook het "echt" dagelijkse gebruik met Amazon, Katterug is behoorlijk teruggelopen. Voor 90% spreken we nu toch wel over "mooi weer" auto's die incidenteel worden gebruikt.
Mocht je meer van dit beeldmateriaal bezitten met aktiviteiten uit de periode 1970 t/m 1985, dan zijn we daar zeker in geïnteresseerd; kun je dan sturen als bijlage naar : jan.venema@hotmail.nl
Met groeten, Jan Venema

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2014 12:05 #144662 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging
super leuk te zien! de 262 op de bovenste foto, is ook in ons bezit :)
Een paar jaar geleden gekocht, stond stil in een schuur, van de heer Noordervliet geweest.

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2014 12:29 #144663 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging
hierbij een foto.


Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2014 15:32 #144667 door Goossen Foppen
Beantwoord door Goossen Foppen in topic Uit de oude doos: 12,5 jarig jubileum Volvo V44 vereniging
Begint al aardig op een reünie te lijken, Alain ;)

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.