Volvo amazon terugvinden

Lees meer
17-08-2014 18:45 #142662 door Griet van Deun
Volvo amazon terugvinden is gemaakt door Griet van Deun
Beste,
Is het mogelijk om aan de hand van een chassisnummer een volvo amazon terug te vinden die ongeveer 30 jaar geleden verkocht is in Nederland. Mijn vader (wij zijn Belgen) heeft ongeveer dertig jaar geleden zijn mooie zwarte amazon verkocht aan een Nederlander. Het enige wat ik nog heb van de auto is het chassisnummer. Ik zou heel graag te weten komen of de auto nog bestaat en waar of bij wie het voertuig nu nog in gebruik is. Het zou mij en mijn vader een groot plezier zijn de oldtimer terug te zien of te weten wat er met hem daarna gebeurd is.

groetjes
Griet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2014 16:38 #142726 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic Volvo amazon terugvinden
Dat is wel mogelijk hoewel het leden autobestand niet altijd goed wordt bijgehouden.
Maar geef maar het nummer dan ga ik een poging voor je doen.

Gr. Rob

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2014 21:10 #142732 door Griet van Deun
Beantwoord door Griet van Deun in topic Volvo amazon terugvinden
Hoi Rob,

Spijtig genoeg zal het zo niet lukken want via het chassisnummer zag ik dat het om een grijze amazon ging en dat is een amazon die 30 jaar geleden volledig is gedemonteerd . Ik had er de papieren en het chassisplaatje nog van liggen.

Helaas heeft mijn vader van de rijdende amazon die toen verkocht was geen chassisnummer meer en ook niet de naam van de Nederlanders die hem kochten.
Misschien kan ik in het clubblad wel een nota plaatsen hierover. Het zou best kunnen dat de auto nog bestaat en de persoon die hem rond 1980 kocht in Belgie bij jullie in de club lid is.

groetjes
Griet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2014 12:12 #142775 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic Volvo amazon terugvinden
Jammer dat de gegevens er niet meer zijn. Inderdaad kun je een oproep plaatsen in het clublad.

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-09-2014 09:42 #143134 door Geer Huis
Beantwoord door Geer Huis in topic Volvo amazon terugvinden
Al iets verder gekomen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.