Jubileumfeest 27 september

Lees meer
14-08-2014 13:23 #142625 door Ronald Menges
Jubileumfeest 27 september is gemaakt door Ronald Menges
Dit weekend gaan de eerste enveloppen de deur uit. In deze enveloppe treft u een brief aan en de gele dinerbandjes. Op vertoon van dit polsbandje mag u de feestzaal in. vergeet hem dus niet om te doen. Helaas zijn er leden, ook die op dit forum zitten, die wel betaald hebben, maar geen formulier met adresgegevens hebben ingevuld. Daardoor kunnen de bandjes niet opgestuurd worden. Het belooft een spetterend feest te worden, dus hebt u zich nog niet opgegeven, het kan nog tot 1 september. Op deze feestdag kunt u ook loten kopen à 5 euro, die kans biedt op een schitterende Volvo 544 in onberispelijke staat. U moet wel lid zijn van onze vereniging en aanwezig zijn op de feestavond, waar de trekking zal gebeuren. Voor vragen: jubileumvkv@gmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2014 18:37 - 15-08-2014 06:20 #142630 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Jubileumfeest 27 september
Hej Ronald,

Je vergeet de Jubileumritten prijs toch niet...
Naast loten die gekocht kunnen worden voor de PV544 die wij hebben kunnen bemachtigen zijn er ook prijzen te verloten voor de verreden Jubileumritten.
Een reisje,
een cadeaubon van een gerenommeerd Volvo Klassieker bedrijf
en nog een mooie prijs,
een foto van je auto op canvas...
maar daar moet je maar net plaats voor hebben...
Vanwege de feestvreugde vragen ook wij om aanwezig te zijn op het feest om in aanmerking te kunnen komen voor deze mooie prijzen.

Iedereen die een van de jubileumritten heeft verreden krijgt een lot, voor het gemak heb ik de lootjes zelf maar even bewaard.
Op de feestavond zullen de prijzen verloot gaan worden. Mochten er vragen over de loten zijn dan graag een mailtje aan: activiteitencoordinator@volvokv.nl

Vermeld in je vraag je lidnummer zodat ik een en ander snel kan controleren en een juist antwoord kan geven.

Er zijn nog mogelijkheden om in aanmerking te komen voor deze prijzen, namelijk de Jubileumritten
Bockereyder 2014 Jubileumrit Regio Zuid
De 19e Zeelandrit Jubileum met start in Woensdrecht
en een Speciale editie van de Nachtrit, de Avondrit,

(de allerlaatste kans om mee te dingen naar die mooie prijzen) deze rit zal op vrijdagavond verreden gaan worden en de start is bij Camping "Het Dierenbos" vlak achter het Autotron.
Maar het gaat nog door,
Het Concours d' elegance, achter het autotron hebben we een plek gereserveerd om te genieten van het zweedse staal, hier kan je je nog voor opgeven als jij denkt dat je de mooiste, lekkerste, bijzonderste, lelijkste, meest betrouwbare, meest originele of juist minst originele Volvo hebt, geef je op bij het Concours via de volgende link: www.volvokv.nl/index.php?option=com_bree...view=form&Itemid=374

Groetjes en...
Geef je op!
Het wordt een super gezellig lustrum waarbij we zonder te vergeten waar wij vandaan komen afscheid nemen van de naam V44

Ruud Klok,
Activiteitencoördinator

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2014 22:16 #142635 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Jubileumfeest 27 september
Beste Ruud,
Je hebt helemaal gelijk om mijn bericht aan te vullen. Het ging mij er echter om, dat degenen die betaald hebben niet zenuwachtig worden, omdat ze nog niets vernomen hadden. Die spanning is na het weekend weggenomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2014 10:55 #142637 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Jubileumfeest 27 september
Ronald, ik vind het merkwaardig dat je op zaterdagavond op de feestavond aanwezig moet zijn als je loten hebt gekocht.
Als er op de trekking een lot getrokken wordt en de eigenaar van dat betreffend lot is niet aanwezig, kan het niet zo zijn dat het lot vervalt omdat hij/zij niet aanwezig is. Lijkt mij juridisch ook niet juiste gang van zaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
15-08-2014 13:03 #142640 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Jubileumfeest 27 september
Volgens mij zijn er 2 soorten loten.
een lot wat op de feestavond te koop is voor de verloting van de PV544 en de loten die tijdens de ritten zijn verkregen, hier hangen ander prijzen aan.
verbeter me maar als ik het mis heb....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2014 14:33 #142643 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Jubileumfeest 27 september
De jubileumcommissie wil aan de prijswinnaar persoonlijk de auto overhandigen. Als je dus op de feestavond niet aanwezig kan/wil zijn, moet je geen lot kopen. De loten zijn ook niet op naam, maar op nummer. Dat is wat anders dan met de loten die verdiend zijn met de ritten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.