aanschaf Volvo 240-245 : kaf en koren

  • Ben Ekeler (GAST)
  • Ben Ekeler (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-07-2013 12:40 #129462 door Ben Ekeler (GAST)
Beantwoord door Ben Ekeler (GAST) in topic aanschaf Volvo 240-245 : kaf en koren
6K vind ik héél véél voor een auto met al die gebreken.

Kijk ook eens op www.volvolvo.nl
Daar vind je meer 200 rijders dan hier en beoordelen ze de auto's die ze tegenkomen en daar komen regelmatig verrassende resultaten uit.

Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2013 22:11 #129580 door Maarten Peters
Beantwoord door Maarten Peters in topic aanschaf Volvo 240-245 : kaf en koren
gisteren weer een volvootje gezien (stat op MP, Velp). Hoewel de eigenaar de auto bestempelde als geen roest, goede staat...bleek dat er toch behoorlijk wat dingetjes waren ; linksachter stootje gehad, onder de bumper verder gaan roesten....klep was scheef...Verder waren de wielranden in beginnende roestige staat, spatscherm voor had ook wat. Stoel bestuurdrszijde was zozo...Maar vooral de olielekkage bij de motor baarde me zorgen, aangezien de auto ook stilstaand had gelekt (goed te zien aan de onderzijde...en rechtervoorzijde van het blok, bij de aansluiting van de slang daar...). Kortom : Ik heb hem laten staan, eenvoudigweg teveel opknapwerk voor een prijs van 4250...

Nu gaan we kijken in Leek (niet bij Hofman ;)
) maar bij een fiat-garage...en aangezien we een fiat in te ruilen hebben...Wie weet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-07-2013 12:08 #129671 door 08541-dummy
Beantwoord door 08541-dummy in topic aanschaf Volvo 240-245 : kaf en koren

Nieuw berichtdoor Tom Steverink » 27 jun 2013 16:53
Als Hans Berlé nog steeds de zaak drijft, heeft hij in ieder geval heeeel veel ervaring, vroeger (en dat is echt lang geleden...)haalde ik al onderdelen etc bij hem toen hij nog aan de Slingerlandlaan zat in west....


Ja, Hans is nog steeds actief in de zaak. Hij heeft (weggepest door de Gemeente en Stadsdeel die het rafelrandgebied waar hij zat wilden straktrekken en aanharken) zelfs een prachtig nieuw bedrijf gebouwd op de Dantzigerbocht. Met mooie schone werkplaats en showroom voor de verkoop, veel mooier dan de schorrie-morrie-loodsen waar hij eerst zat. En hij heeft nog steeds mensen rondlopen die verstand van auto's hebben waar je niet een computer moet inpluggen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.