Volvo 245 veranderingen
- Jeroen Verrijckt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2013 15:33 #122186
door Jeroen Verrijckt
Volvo 245 veranderingen is gemaakt door Jeroen Verrijckt
Beste,
Ik ben wat aan het zoeken geweest naar de uiterlijke veranderingen aan de 245 doorheen de tijd.
Dus niet motor en dergelijke.
Maar het blijft me nogal onduidelijk, in 79 worden de ronde lampen vervangen als ik het goed heb. Maar bij wat gegoogle op foto's blijken er ook pre 79 modellen die geen ronde lampen meer hebben.
En dan merk ik ook nog modellen met verstralers, was dit persoonlijke keuze, latere toevoeging of een apart type/jaar?
Alsook zie ik foto's waar onderaan mistlampen bij hangen.
Het komt misschien door mijn beperkte autokennis, maar ik kom er echt niet uit :geek:
Kunnen jullie mij misschien helpen (waar mogelijk met visuele voorbeelden) om de veranderingen weer te geven?
Alvast bedankt!
Ik ben wat aan het zoeken geweest naar de uiterlijke veranderingen aan de 245 doorheen de tijd.
Dus niet motor en dergelijke.
Maar het blijft me nogal onduidelijk, in 79 worden de ronde lampen vervangen als ik het goed heb. Maar bij wat gegoogle op foto's blijken er ook pre 79 modellen die geen ronde lampen meer hebben.
En dan merk ik ook nog modellen met verstralers, was dit persoonlijke keuze, latere toevoeging of een apart type/jaar?
Alsook zie ik foto's waar onderaan mistlampen bij hangen.
Het komt misschien door mijn beperkte autokennis, maar ik kom er echt niet uit :geek:
Kunnen jullie mij misschien helpen (waar mogelijk met visuele voorbeelden) om de veranderingen weer te geven?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09-01-2013 17:39 #122187
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Volvo 245 veranderingen
Ken je
www.volvo200.org
?
En in het bijzonder het daar aangekondigde boek modelwijzigingen in chronologische volgorde.
Dat is een goede basis voor vergelijking. Later kan men van alles aan een auto hebben aangepast, dus foto's van Internet zeggen niet zoveel.
En in het bijzonder het daar aangekondigde boek modelwijzigingen in chronologische volgorde.
Dat is een goede basis voor vergelijking. Later kan men van alles aan een auto hebben aangepast, dus foto's van Internet zeggen niet zoveel.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
10-01-2013 09:59 #122226
door Ben Ekeler (GAST)
Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !
Beantwoord door Ben Ekeler (GAST) in topic Volvo 245 veranderingen
Het 240/260 register heeft een boek uitgegeven met foto's van alle modellen van start tot finish.
www.volvo240-260register.nl en dan kijken in de webwinkel
www.volvo240-260register.nl en dan kijken in de webwinkel
Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !