EINDELIJK NA 10 JAAR DE ONTHULLING

Lees meer
01-06-2012 20:55 #114189 door René Minnebo
EINDELIJK NA 10 JAAR DE ONTHULLING is gemaakt door René Minnebo
Ik huur nu 10 jaar mijn werkplaatsje in de polder bij ons en 10 jaar vraag ik me af wie mijn buurman is. Ik heb hem nog nooit gezien en vele anderen die al 15 of 20 jaar daar zitten weten ook niet wie de huurder is. Hij betaalde altijd een jaar voorruit maar kwam nooit naar zijn werkplaats.

Ik weet al 10 jaar wat daar in zijn werkplaats staat en dat is een houten zeilboot met trailer en een volvo P1800. die laatste zou jaren geleden zijn gerestaureerd maar verder afbouwen is heeft de onbekende eigenaar niet gedaan. Ik weet het nl omdat mijn werkplaats een deur had naar zijn werkplaats, hij en zijn vader deden in de jaren 80 en 90 ook al reeds in volvo. wel grappig dat ik ook met volvo's ben verder gegaan in die werkplaats van zijn vader. Zijn zoon is dus mijn onbekende buurman.

De eigenaar van de werkplaatsen is nu bezig om dat gedeelte naast hem te renoveren dus moest zijn zijmuur en deur er ook aan geloven. En dan EINDELIJK daar is de P1800 waarvan iedereen dacht dat ie na jaren in de lekkende werkplaats er heel slecht uit zou zien.

Ik heb er even vlug naar gekeken en met mijn mobieltje wat foto's geplaatst, sorry voor de wat mindere kwaliteit maar hij is behoorlijk hard voor zover van onder en boven kon zien. Het chrome sierlijst werk heeft putjes.

Dit is hem dan.







Alleen op de kooferdeksel zaten dikke ronde bobbels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-06-2012 22:02 #114191 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic EINDELIJK NA 10 JAAR DE ONTHULLING
Mooie schuurvondst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-06-2012 22:43 #114196 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic EINDELIJK NA 10 JAAR DE ONTHULLING
Jep en het is een P1800 met de koehoorn bumper. Ik weet niet wat hij wil met de auto en of de beste man terug komt in de werkplaats want na vervanging van de werkplaats gaat de huur wel omhoog nl dus misschien doet hij hem wel weg. Ik ga morgen is informeren misschien sleep ik er nog wel een mooie winst uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.