kampeerweekend

Lees meer
10-03-2012 07:10 #111466 door Olivier Philippot
Beantwoord door Olivier Philippot in topic kampeerweekend
Ik wilde gaan met mijn caravan WAWA onlangs gechocht, maar de prijs is te duur, dat is jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-03-2012 19:57 #111497 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic kampeerweekend
Het leven is sinds 2008 ook duurder geworden evenals het feit dat kinderen ook geen 13 blijven.
Nog steeds is het knap dat een regio de prijs redelijk houdt en veel waar bied voor hetgene je betaald.
Ga maar eens op een gewone camping staan dat kost ook het nodige echter zonder live muziek en het nodige Volvogebeuren.Het laatste is natuurlijk waar je voor gaat en toch niet alleen voor een goedkoop weekendje weg.

Ik hoop dat je van gedachte verandert en gewoon lekker mee gaat en geniet

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2012 15:42 #111555 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic kampeerweekend
Het schijnt dat er bij de club nog wel wat geld in kas is, waarvoor nog geen bestemming is. :D Een idee :idea: om het kampeerweekend, en misschien ook andere activiteiten, wat (meer) te sponsoren?

(Ik heb ook nog een autopapieren houder met het oude logo. Misschien een idee voor een nieuwjaarscadeautje.)

Leo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2012 16:53 #111556 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic kampeerweekend
leuke dingen doen van het geld van de vereniging is de opdracht die het bestuur heeft meegekregen, echter, dit moet natuurlijk wel eerst goedgekeurd worden in de ALV.
Ook ik ben van mening dat 240 euro voor een weekend niet te veel is als je bekijkt hoeveel je ervoor terugkrijgt.

gewoon allemaal lekker inschrijven en genieten van dat weekend!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2012 18:32 #111560 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic kampeerweekend
Heren,
ik heb mezelf ook ingeschreven en betaal hiervoor 17,50 per persoon per nacht, dat is toch niet zo duur...
Ok, vader werkt en heeft 3 kinderen die meegaan en pa mag hiervoor dokken, das dan best heel veel geld, maar met live muziek zoals Rob al zegt en de meerwaarde van het hele Volvogebeuren (zoals Dries dat noemt) is ook wat waard, vindt je het dan nog steeds te duur dan kan je proberen om je geld terug te halen om van de gratis koffie en thee gebruik te maken. :lol:

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.