de electrische 240
- John van Ginkel (GAST)
- Nieuw lid
-
Die was er niet en ik vraag mij af waarom niet, ik was erg benieuwd naar dat stukje techniek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-

Zie ook Twitter update van Martijn twitter.com/245MartijnEV/statuse ... 1297289216
Of misschien ook al omdat deze oproep niet geleid heeft tot een transporteur voor de ruim 1700 kg wegende auto?
twitter.com/#!/245MartijnEV/stat ... 3628271616
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- John van Ginkel (GAST)
- Nieuw lid
-
"Boele Braaksma" schreef:
Beste John,
Kijk hier eens:
www.electricvolvo.com/ElectricVolvo/NL/NL.html
Ja Boele, je wil het me laten zien, maar het zien dat ik bedoel is er bij staan en het zien.
Maar bedankt voor de link
John
- John van Ginkel (GAST)
- Nieuw lid
-
"Lars Rengersen" schreef:
Bleek een kwestie van prioriteiten stellen
Zie ook Twitter update van Martijn twitter.com/245MartijnEV/statuse ... 1297289216
Of misschien ook al omdat deze oproep niet geleid heeft tot een transporteur voor de ruim 1700 kg wegende auto?
twitter.com/#!/245MartijnEV/stat ... 3628271616
Ik heb via jou link gelezen dat de babykamer af moest.
Een opdracht van hogerhand dus en het is inderdaad af en toe beter daar gehoor aan te geven.
Dank voor je moeite.
John
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Martijn Hendriks
- Nieuw lid
-
Inmiddels is de Volvo 240 GL Classic Electric helemaal af en RDW goedgekeurd.
Komende Volvo Klassieker Beurs 2012 zal hij er dan echt staan: op de stand van het 240-260 Register!
Ik zal er zelf natuurlijk ook zijn om alle uitleg te geven en de auto te laten zien.
Groet, Martijn
www.electricvolvo.com
Twitter: 245MartijnEV
Ik zag je in je filmpje rijden, het lijkt me dat je voor fietsers en voetgangers een geluidje moet aanbrengen om ze te waarschuwen?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Martijn Hendriks
- Nieuw lid
-
Ik rij er inmiddels regelmatig in, en de teller staat sinds de keuring al op ca. 300 km.
Vandaag heb ik - met warme accu's - de acceleratie uitgeprobeerd; hij is echt best snel! Zeker sneller dan een standaard 240. Hij rijdt heerlijk en comfortabel.
Het is inderdaad zo dat fietsers de Electric minder snel opmerken. Zeker bij snelheden lager dan 30 km/u. Ik ben daar altijd extra alert op.
Om fietsers en voetgangers te waarschuwen heb ik een trambel gemonteerd, die ik kan bedienen met een drukknop die in de plaats van de sigarettenaansteker is gemonteerd. (overigens: het is dus een niet-rokers auto, maar ik heb geen gemis aan een 12V aansluiting: deze is verplaatst naar de rechterzijkant van de middenconsole, middels een originele Volvo V70 12V socket).