Sleutelruimte omgeving Nijmegen. Iets om samen te huren?

  • Laurensz Rötgers (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-05-2011 21:52 #103159 door Laurensz Rötgers (GAST)
Sleutelruimte omgeving Nijmegen. Iets om samen te huren? is gemaakt door Laurensz Rötgers (GAST)
Beste leden,

Ik ga per 1 juni een stuk van een loods huren in Kranenburg, 10 km van Nijmegen. In deze loods is krachtstroom, perslucht, stroom, licht, verwarming etc. aanwezig.

Er mag gesleuteld worden en er is genoeg hoogte voor een brug. Ik ga nu een stuk huren om mijn 164, 144 en een paar andere auto's te stallen. Maar er is nog plek over.

Ik ga nu 1200 euro per jaar betalen voor een stuk van ongeveer 65 m2. De totale loods zal iets van 250 m2 zijn. De eigenaar geeft aan dat de prijs per m2 lager wordt wanneer er een groter stuk gehuurd zal worden.

Voor mensen in deze regio is dit misschien een mooie gelegenheid om gezamenlijk met mij een mooie sleutelplaats/hobbyclub op te zetten. Ik ga echter alleen samenwerken met mensen die hier een NETTE en degelijke plek van willen maken en houden.

Wie interesse heeft, kan het beste even telefonisch contact opnemen: 06-45283706.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2011 08:28 #105368 door sanne wins
Beantwoord door sanne wins in topic Sleutelruimte omgeving Nijmegen. Iets om samen te huren?
goedemorgen,
ik las u vraag, ik ben zelf op zoek naar een ruimte waar ik aan mijn 25 jaar oude campertje kan werken het is welliswaar geen volvo maar een mitsubishi, ik heb intresse om iets te huren waar ik er aan kan werken. hoe hoog is de werkplaats en wat zijn de kosten per maand. Ik hoor graag van u. mvg sanne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.