Certificaat van de site
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2021 19:04 #1467389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik durf niet meer ....
Ja da,s leuk en aardig
maar foto,s kiek,n kan niet ...Hoe dan ?
maar foto,s kiek,n kan niet ...Hoe dan ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2021 20:16 #1467393
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Foto's
Foto's staan er nog
fotos.volvo700vereniging.nl/
Niet achter het certificaat, maar gewoon te bekijken
fotos.volvo700vereniging.nl/
Niet achter het certificaat, maar gewoon te bekijken
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2021 00:09 #1467398
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet alles
Hallo Jerry
Dat zijn alleen de foto's uit de "stortkoker" die Maarten daarvoor destijds ingericht heeft. Dat zijn niet de foto's uit de fotopagina's die vaak al jaren voor de inrichting van de "stortkoker" op de site zijn gezet. Dat waren er ook nog eens een duizend tot vijftienhonderd, grof geschat. Kunnen er ook nog "een paar" meer zijn.
groetjes
Mathy
Dat zijn alleen de foto's uit de "stortkoker" die Maarten daarvoor destijds ingericht heeft. Dat zijn niet de foto's uit de fotopagina's die vaak al jaren voor de inrichting van de "stortkoker" op de site zijn gezet. Dat waren er ook nog eens een duizend tot vijftienhonderd, grof geschat. Kunnen er ook nog "een paar" meer zijn.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2021 15:30 #1467438
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je verbinding is niet prive
Staat er op als ik op jou link klik
Dan is bij mij de lol er al weer af.....
Dus niet " gewoon te bekijken "
Moe wordt je er van ....
Waarom toch ?
Deze site is langzaam aan het dood gaan.
De meesten zitten op Facebook en hier kom je vaak de zelfde mensen nog tegen ( gelukkig)
Nee,niet echt leuk meer hier ...
Jammer
Dan is bij mij de lol er al weer af.....
Dus niet " gewoon te bekijken "
Moe wordt je er van ....
Waarom toch ?
Deze site is langzaam aan het dood gaan.
De meesten zitten op Facebook en hier kom je vaak de zelfde mensen nog tegen ( gelukkig)
Nee,niet echt leuk meer hier ...
Jammer
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
01-07-2021 09:43 #1467468
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Bij mij staat er verbinding beveiligd
Ik vind het prima zo, zie nog geen doodgaan en ben ook nog niet moe.
Leuke site en dank aan de vereniging en de moderators!
@Henk: denk dat het aan je instellingen ligt.
Groet, reinier
Leuke site en dank aan de vereniging en de moderators!
@Henk: denk dat het aan je instellingen ligt.
Groet, reinier
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2021 19:47 #1467482
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zeker
Henk heeft natuurlijk gelijk.
Diegenen die destijds zonodig de Facebook pagina wilden hebben zich daarna vrijwel nooit meer op het forum gemeld.
Ingewijden weten zeker wie ik bedoel.
Terwijl die aanstichters van de Facebook pagina destijds bezworen dat de Facebook pagina uitsluitend voor de sociale contacten zou zijn, de technische onderwerpen moesten op het forum blijven, in verband met de zoekfunctie heette dat.
Daar is niets van terecht gekomen, iedereen die toegelaten wordt tot de Facebook pagina zegt dat hij lid is van de vereniging, niemand wijst ze de weg hoe wel echt lid te worden.
En dan kan Reinier zich hier blijven manifesteren als een door zichzelf uitgeroepen spreekbuis en daarmee een soort beschermengel van het bestuur, dat neemt natuurlijk niet weg dat het bestuur aan het forum totaal niet deelneemt.
Ik heb nu een een week of vier geleden bijvoorbeeld de vraag gesteld of we nu van OneShoe af zijn, hoe een en ander nu geregeld is, heeft U hieromtrent een reactie van het bestuur gelezen? Ik niet, heb ik het gemist bied ik hierbij mijn excuus aan.
Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was op ons forum, ik stel wel vast dat het anders was.
Groeten vanuit Zweden, het land van Volvo.
Ton.
Diegenen die destijds zonodig de Facebook pagina wilden hebben zich daarna vrijwel nooit meer op het forum gemeld.
Ingewijden weten zeker wie ik bedoel.
Terwijl die aanstichters van de Facebook pagina destijds bezworen dat de Facebook pagina uitsluitend voor de sociale contacten zou zijn, de technische onderwerpen moesten op het forum blijven, in verband met de zoekfunctie heette dat.
Daar is niets van terecht gekomen, iedereen die toegelaten wordt tot de Facebook pagina zegt dat hij lid is van de vereniging, niemand wijst ze de weg hoe wel echt lid te worden.
En dan kan Reinier zich hier blijven manifesteren als een door zichzelf uitgeroepen spreekbuis en daarmee een soort beschermengel van het bestuur, dat neemt natuurlijk niet weg dat het bestuur aan het forum totaal niet deelneemt.
Ik heb nu een een week of vier geleden bijvoorbeeld de vraag gesteld of we nu van OneShoe af zijn, hoe een en ander nu geregeld is, heeft U hieromtrent een reactie van het bestuur gelezen? Ik niet, heb ik het gemist bied ik hierbij mijn excuus aan.
Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was op ons forum, ik stel wel vast dat het anders was.
Groeten vanuit Zweden, het land van Volvo.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2021 12:40 #1467491
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist
Ik sluit me hier bij aan .
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2021 21:02 #1467506
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Idem
Ik sluit me daar ook bij aan. Communicatie via het forum gaat veel sneller en makkelijker. Toch blijf ik me aan de 'regel' houden om hier technische vragen te plaatsen. Misschien een idee om vanuit het bestuur een bottom-up strategie te hanteren: wat willen de leden nou? Het lijkt nou een beetje top-down te zijn: dit gebeurt er, punt. Lidmaatschap trouwens ook opgezegd omdat ik niet het idee heb dat het iets toevoegt. @Bestuur, begin eens bij de klant, dat zijn wij. Ik kan zo een lijst sturen met verbeterpunten. Dat het budget er misschien niet is, begrijpelijk. Toch zullen er genoeg onder ons zijn die de vereniging graag kunnen en willen helpen.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2021 01:21 #1467510
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Lijkt me
dat het eenieder vrij staat op facebook iets te starten. Zonder verplichtingen of toezeggingen naar de V700 vereniging over welke inhoud wel en niet. Of "men" die beweging nu toejuicht of niet. Verwijzingen hanteren naar bepaalde mensen en de term aanstichters gebruiken is nou ook niet de manier denk ik. (veel leden hebben vml geen flauw idee wie hier bedoeld worden, ik ook niet moet ik zeggen). Oude koeien uit de sloot denk ik dan maar.
Even los van dat zou dit forum een prima middel zijn voor een bestuur om te "peilen" waar de leden nou blij van worden. Het forum als antenne te gebruiken daarvoor.
Feeling houden met de leden zeg maar.
Heb regelmatig diverse suggesties gedaan ter verbetering van dit forum of ter verbetering van het functioneren van de vereniging. Helaas leidt dat doorgaans tot bitter weinig qua reactie van het bestuur, laat staan verandering.
Er is een keuze gemaakt om wel een forum erop na te houden als vereniging maar tevens een soort harde lijn te hanteren tussen het forum en de verenigingsaspecten.
Ergens gaat dat wat mank naar mijn mening.
Even los van dat zou dit forum een prima middel zijn voor een bestuur om te "peilen" waar de leden nou blij van worden. Het forum als antenne te gebruiken daarvoor.
Feeling houden met de leden zeg maar.
Heb regelmatig diverse suggesties gedaan ter verbetering van dit forum of ter verbetering van het functioneren van de vereniging. Helaas leidt dat doorgaans tot bitter weinig qua reactie van het bestuur, laat staan verandering.
Er is een keuze gemaakt om wel een forum erop na te houden als vereniging maar tevens een soort harde lijn te hanteren tussen het forum en de verenigingsaspecten.
Ergens gaat dat wat mank naar mijn mening.
- Michel Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2021 14:11 #1467555
door Michel Visser
Beantwoord door Michel Visser in topic Ach de facebookpagina mijn
Ach de facebookpagina mijn aanvraag om lid te worden staat in behandeling uh al een tijdje zeg maar.
Maar goed ik ben weer lid geworden om van onze mooie bakstenen te genieten en om het contact met andere liefhebbers te onderhouden.
En juist daar is dit forum uitstekend geschikt voor net zoals de verenigingsdagen die vast wel weer gaan komen.
Voor nu zeg ik lekker genieten van ons moois en hopelijk tot ziens in het echie........
Maar goed ik ben weer lid geworden om van onze mooie bakstenen te genieten en om het contact met andere liefhebbers te onderhouden.
En juist daar is dit forum uitstekend geschikt voor net zoals de verenigingsdagen die vast wel weer gaan komen.
Voor nu zeg ik lekker genieten van ons moois en hopelijk tot ziens in het echie........
Moderators: Jerry Stam