Telkens opnieuw inloggen sinds een paar dagen
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2018 17:12 #1451111
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Ah OK
Ik heb inderdaad de inlogverwijzing veranderd naar https://
Van sommigen kreeg ik klachten dat ze ook die pagina graag op Https wilden hebben.
Vwb de algemene verwijzing naar https (redirect). Staat op het lijstje.
Ik moet eerst nog de GDPR release testen voor dat aan de beurt komt.
Van sommigen kreeg ik klachten dat ze ook die pagina graag op Https wilden hebben.
Vwb de algemene verwijzing naar https (redirect). Staat op het lijstje.
Ik moet eerst nog de GDPR release testen voor dat aan de beurt komt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2018 22:42 #1451123
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar eh,
Waarom dan op het ene topic wel en op het andere topic niet veilig Jerry?
En GDPR release, zou enige uitleg mogelijk zijn en daarbij een eventuele termijn wanneer dit alles opgelost is?
In een eerdere reactie laat je topic starter weten dat dit meestal aan de browserinstellingen ligt, daar lijkt het nu toch echt niet meer op.
Groeten,
En GDPR release, zou enige uitleg mogelijk zijn en daarbij een eventuele termijn wanneer dit alles opgelost is?
In een eerdere reactie laat je topic starter weten dat dit meestal aan de browserinstellingen ligt, daar lijkt het nu toch echt niet meer op.
Groeten,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2018 00:37 #1451126
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Deels onveilig
Hallo Volvisti
Ik gebruik Firefox 63.0.3 op een zowel een Macbook Air als een iMac. Bij beide meldt Firefox dat een deel van deze pagina, die ik via https: bekijk, onveilig zijn. Dat zou aan Gerben's signatuur kunnen liggen. Maar da's maar een vermoeden.
groetjes
Mathy
Ik gebruik Firefox 63.0.3 op een zowel een Macbook Air als een iMac. Bij beide meldt Firefox dat een deel van deze pagina, die ik via https: bekijk, onveilig zijn. Dat zou aan Gerben's signatuur kunnen liggen. Maar da's maar een vermoeden.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2018 09:29 #1451127
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Bij
Bij mij meld Firefox dat bij meerdere topics Mathy. Het zou inderdaad aan mijn signatuur kunnen liggen, want die pakt een afbeelding van buiten deze website.
Ik ga hem straks wel eens weghalen en ben dan wel benieuwd of er dan wel een veilig slotje is.
Groetjes,
Gerben
Ik ga hem straks wel eens weghalen en ben dan wel benieuwd of er dan wel een veilig slotje is.
Groetjes,
Gerben
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2018 10:38 #1451130
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Plaatje
Plaatje
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2018 19:41 #1451134
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar,
Misschien maakt het volgende iets duidelijk , of juist niet.
Ik ben Ziggo klant, ook mobiel. Ik heb van Ziggo het Safe Online pakket, dat leveren ze in samenwerking met F-Secure.
Ok, ik ben mobiel ingelogd op onze site en open de bekende topics van Gerben, de Kilometerstanden en de Hall of Fame, beiden MET een slotje, als ik op dat slotje klik, zegt Ziggo/F-Secure dat het OK is.
Als ik klik op Certificaat weergeven zie ik de tekst "dit certificaat is geldig" met daaronder een hele opsomming wat dat certificaat allemaal inhoudt.
Ik zou zeggen, vanuit Wormer, ga maar rustig slapen Gerben, volgens Ziggo/F-Secure niets aan de hand.
@Jerry, lees je mijn vragen van gisteravond nog even, en nog liever, zou je ze ook willen beantwoorden?
Groeten,
Ik ben Ziggo klant, ook mobiel. Ik heb van Ziggo het Safe Online pakket, dat leveren ze in samenwerking met F-Secure.
Ok, ik ben mobiel ingelogd op onze site en open de bekende topics van Gerben, de Kilometerstanden en de Hall of Fame, beiden MET een slotje, als ik op dat slotje klik, zegt Ziggo/F-Secure dat het OK is.
Als ik klik op Certificaat weergeven zie ik de tekst "dit certificaat is geldig" met daaronder een hele opsomming wat dat certificaat allemaal inhoudt.
Ik zou zeggen, vanuit Wormer, ga maar rustig slapen Gerben, volgens Ziggo/F-Secure niets aan de hand.
@Jerry, lees je mijn vragen van gisteravond nog even, en nog liever, zou je ze ook willen beantwoorden?
Groeten,
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
03-12-2018 21:34 #1451137
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic @ton voor jerry
Hoi Ton, dit (link) is een gdpr releas en dat gaat jerry dus eerst doen voordat hij verder gaat de site te verbeteren. De termijn is zo snel als mogelijk.
en.wikipedia.org/wiki/General_Data_Protection_Regulation
en verder zie ik geen vraag bij je vragen?
en.wikipedia.org/wiki/General_Data_Protection_Regulation
en verder zie ik geen vraag bij je vragen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2018 09:44 #1451140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat mij opvalt is dit (ik heb
Wat mij opvalt is dit (ik heb even een voorbeeld topic genomen die publiek benaderbaar is (dua zónder lid te zijn of in te hoeven loggen).
Zowel:
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/...960-25-warmt-raar-op
áls
zorgt ervoor dat je bij het betreffende topic komt zonder in te hoeven loggen (let op de S in de tweede link). De eventuele beveiligingswaarschuwingen van browsers merken dit ook op dus ik kan me voorstellen dat er dan waarschuwingsmeldingen volgen (dito met verwijzingen in de topic naar afbeeldingen die buiten de site en openbaar staan opgeslagen). Je kunt overigens niet reageren op de topic zonder in te loggen.
Zowel:
áls
zorgt ervoor dat je bij het betreffende topic komt zonder in te hoeven loggen (let op de S in de tweede link). De eventuele beveiligingswaarschuwingen van browsers merken dit ook op dus ik kan me voorstellen dat er dan waarschuwingsmeldingen volgen (dito met verwijzingen in de topic naar afbeeldingen die buiten de site en openbaar staan opgeslagen). Je kunt overigens niet reageren op de topic zonder in te loggen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2018 11:52 #1451141
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Plaatje weg
Plaatje heb ik even weggehaald.
Groeten,
Gerben
Groeten,
Gerben
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
04-12-2018 14:01 #1451145
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic en nou is ie groen?!
Was een onveilig plaatje zeker, waren er geen gordels in getekend?
Moderators: Jerry Stam