Voorbeeldweergave
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 15:21 #1106145
door ADRIAANB234FT
Voorbeeldweergave is gemaakt door ADRIAANB234FT
Heren webbouwers / moderatoren,
Kan één van jullie me zeggen waarom ik geen voorbeeldweergave meer kan bekijken (button verwijderd) alvorens mijn reactie op te slaan? Ik vind dat nog steeds een nuttige feature enb herinner me dat ik dat onlangs nog wel kon doen. Ook met het oog op onwenselijke, ondoordachte en impulsieve reacties, bouw je daarmee een bezinningsmoment in. Nalezen in de voorbeeldweergave kan in dat geval nooit kwaad alvorens op de 'opslaanknop' te drukken, dunkt mij.
Vreemd genoeg staat die voorbeeldknop nog wel onderop de pagina wanneer ik een nieuwe forumdiscussie start, maar niet wanneer ik reageer op een lopend draadje.
Of zie ik iets over het hoofd?
Adriaan
Kan één van jullie me zeggen waarom ik geen voorbeeldweergave meer kan bekijken (button verwijderd) alvorens mijn reactie op te slaan? Ik vind dat nog steeds een nuttige feature enb herinner me dat ik dat onlangs nog wel kon doen. Ook met het oog op onwenselijke, ondoordachte en impulsieve reacties, bouw je daarmee een bezinningsmoment in. Nalezen in de voorbeeldweergave kan in dat geval nooit kwaad alvorens op de 'opslaanknop' te drukken, dunkt mij.
Vreemd genoeg staat die voorbeeldknop nog wel onderop de pagina wanneer ik een nieuwe forumdiscussie start, maar niet wanneer ik reageer op een lopend draadje.
Of zie ik iets over het hoofd?
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 16:39 #1432975
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Adriaan
Nu je het zegt zie ik het ook. Volgens mij was dat gisteren nog niet. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
groetjes
Mathy
Nu je het zegt zie ik het ook. Volgens mij was dat gisteren nog niet. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2016 10:55 #1432995
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Dank
Dank je, Mathy. Dacht even dat ik iets over het hoofd had gezien. Maar niet, dus.
Adriaan
Adriaan
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2016 21:02 #1433023
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Stilte
En toen bleef het stil.
Terwijl ik mag aannemen dat Mathy ook iets meer met zijn waarneming gedaan heeft dan instemmen met Adriaan.
Er bekruipt mij toch een gevoel dat de prikkel vorige week om nog weer eens iets aan de forumregels te veranderen groter was dan te reageren op deze verdwenen functie in het forum.
Laat ik dan de verdwenen functie "bewerken" ook nog maar eens in herinnering brengen, ook al door veel leden een opmerking over gemaakt.
Kom Jerry leg op z'm minst even uit waarom de knop "voorbeeldweergave" verdwenen is.
Groeten,
Terwijl ik mag aannemen dat Mathy ook iets meer met zijn waarneming gedaan heeft dan instemmen met Adriaan.
Er bekruipt mij toch een gevoel dat de prikkel vorige week om nog weer eens iets aan de forumregels te veranderen groter was dan te reageren op deze verdwenen functie in het forum.
Laat ik dan de verdwenen functie "bewerken" ook nog maar eens in herinnering brengen, ook al door veel leden een opmerking over gemaakt.
Kom Jerry leg op z'm minst even uit waarom de knop "voorbeeldweergave" verdwenen is.
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2016 21:27 #1433025
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Hulde!
Ik zie zojuist de "voorbeeldweergave" weer staan, ik denk dat ik ook ook namens Adriaan kan spreken.
Prettig weekend allemaal,
Prettig weekend allemaal,
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2016 11:03 #1433030
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Experimentje?
Als starter van dit draadje vraag ik me nu onwillekeurig af met welke achterliggende gedachte cq nut een moderator (?) dacht er goed aan te doen die knop te verwijderen. En bij de eerste de beste reactie het zonder enige uitleg aan de gebruikers (die per slot toch mede bepalend zijn voor de functionaliteit van onze site) weer te herstellen. Zal niet meteen de term eigenzinnig (arrogant) gebruiken. Experimentje?
Adriaan
Adriaan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2016 14:32 #1433035
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Of domweg een foutje, dat jij
Of domweg een foutje, dat jij ontdekt hebt?
Even wat uitleg in dit draadje was wel netjes geweest, inderdaad.
Even wat uitleg in dit draadje was wel netjes geweest, inderdaad.
Moderators: Jerry Stam