Nieuwe antwoorden.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2016 09:22 #1105291
door Ton Visser (GAST)
Nieuwe antwoorden. is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Goedemorgen, we hebben nu als meest rechtse kolom "Antwoorden"
Als er door iemand op een forumtopic gereageerd wordt dan staat er 1 nieuwe.
Als er op meerdere forumtopics gereageerd wordt dan staan er bij al die topics 1 nieuwe of bv 2 nieuwe.
Als je nu op die "1 nieuwe" klikt bij het bovenste topic waar op gereageerd is en je hebt die nieuwe reactie gelezen dan is nadat je weer terug bent bij de lijst met alle topics dat "1 nieuwe" weg.
Maar dat gebeurt niet als je de verdere topics met één of meerdere nieuwe reacties hebt gelezen, dan blijft die vermelding er achter staan.
Die laat ik dan verdwijnen door de pagina te verversen maar nu er toch weer wat aan de website aangepast wordt, is dit misschien ook een schoonheidsfoutje die te herstellen is?
Groeten
Als er door iemand op een forumtopic gereageerd wordt dan staat er 1 nieuwe.
Als er op meerdere forumtopics gereageerd wordt dan staan er bij al die topics 1 nieuwe of bv 2 nieuwe.
Als je nu op die "1 nieuwe" klikt bij het bovenste topic waar op gereageerd is en je hebt die nieuwe reactie gelezen dan is nadat je weer terug bent bij de lijst met alle topics dat "1 nieuwe" weg.
Maar dat gebeurt niet als je de verdere topics met één of meerdere nieuwe reacties hebt gelezen, dan blijft die vermelding er achter staan.
Die laat ik dan verdwijnen door de pagina te verversen maar nu er toch weer wat aan de website aangepast wordt, is dit misschien ook een schoonheidsfoutje die te herstellen is?
Groeten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2016 10:49 #1427523
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Cache
Als je op pagina terug klikt in je browser haakt hij uit zijn geheugen hoe die pagina eruit ziet/zag. Vandaar dat verversen soms nodig is.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2016 11:27 #1427526
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar,
Het gaat mij er om dat de bovenste melding "1 nieuwe" na lezing verdwijnt zonder verversen en alle volgende meldingen "1 nieuwe" verdwijnen niet na te zijn gelezen, daarvoor moet ik wel verversen en bij de allereerste niet.
Groeten,
Groeten,
Moderators: Jerry Stam