Mededeling: Afscheid Pietjeprecies als moderator
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 09:16 #1104893
door Jerry Stam (GAST)
Mededeling: Afscheid Pietjeprecies als moderator is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Helaas heeft Pieter / Pietjeprecies besloten te stoppen als moderator. We hebben de laatste jaren veel hulp van hem gehad als moderator en middels zijn bijdragen aan het forum.
Veel dank Pieter!
Onderstaande uit zijn post aan de overige moderatoren:
Wellicht was het jullie al opgevallen dat ik me hier niet al te veel meer vertoon. Reden is dat ik erg weinig tijd over heb de laatste tijd. Reorganisatie/fusie op het werk, we zijn al een half jaar druk met twee grote organisaties samen te voegen en dat levert ons (de ICT-afdeling) een heleboel werk op om de ICT-omgevingen op elkaar aan te sluiten en dan wel zo dat iedereen ondertussen gewoon door kan werken.
Een andere, veel leukere reden, is dat er sinds kort een hobby/project bij gekomen is:
<a href=" volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...iles/user6831/T4.jpg ">
</a>
Ook best vierkant, maar technisch verder totaal iets anders dan een 940. Het is de bedoeling dat we hier de komende jaren mee op vakantie gaan. In de basis is het een goede en harde bus, maar op het moment is hij technisch nog niet eumh... helemaal tip-top. Ik laat de to-do lijst maar even achterwege. De Volvo blijft er gewoon lekker bij. Betrouwbaarder kan eigenlijk niet en dat is voorlopig wel even handig...
Veel dank Pieter!
Onderstaande uit zijn post aan de overige moderatoren:
Wellicht was het jullie al opgevallen dat ik me hier niet al te veel meer vertoon. Reden is dat ik erg weinig tijd over heb de laatste tijd. Reorganisatie/fusie op het werk, we zijn al een half jaar druk met twee grote organisaties samen te voegen en dat levert ons (de ICT-afdeling) een heleboel werk op om de ICT-omgevingen op elkaar aan te sluiten en dan wel zo dat iedereen ondertussen gewoon door kan werken.
Een andere, veel leukere reden, is dat er sinds kort een hobby/project bij gekomen is:
<a href=" volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...iles/user6831/T4.jpg ">
Bijlage T4.jpg niet gevonden
Ook best vierkant, maar technisch verder totaal iets anders dan een 940. Het is de bedoeling dat we hier de komende jaren mee op vakantie gaan. In de basis is het een goede en harde bus, maar op het moment is hij technisch nog niet eumh... helemaal tip-top. Ik laat de to-do lijst maar even achterwege. De Volvo blijft er gewoon lekker bij. Betrouwbaarder kan eigenlijk niet en dat is voorlopig wel even handig...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 13:19 #1424940
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Bedankt voor alles
Dag Pieter,
Hartelijk dank voor al het goede, vaak ondankbare, werk dat je voor ons hebt gedaan. Wat velen niet weten is dat jij altijd degene was die ervoor zorgde dat de schildjes goed kwamen te staan door elke week weer een verse ledenlijst op te laden.
Veel succes en plezier met het opknappen van je campervan. Ik hoop dat je ons laat meekijken met de voortgang. Ben nu al benieuwd naar de foto's.
Hartelijke groeten,
Hartelijk dank voor al het goede, vaak ondankbare, werk dat je voor ons hebt gedaan. Wat velen niet weten is dat jij altijd degene was die ervoor zorgde dat de schildjes goed kwamen te staan door elke week weer een verse ledenlijst op te laden.
Veel succes en plezier met het opknappen van je campervan. Ik hoop dat je ons laat meekijken met de voortgang. Ben nu al benieuwd naar de foto's.
Hartelijke groeten,
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 15:49 #1424943
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Bedankt!
Hallo Pieter,
jammer dat je ermee stopt maar veel plezier met je nieuwe hobby. Dank voor alles wat je voor onze vereniging hebt gedaan.
En net als Marc ben ik zeer benieuwd naar het opknappen van je camper. Degelijke Duitse kwaliteit, mits goed onderhouden. Maar dat geldt ook voor onze Volvo's.
Groeten, Jan.
jammer dat je ermee stopt maar veel plezier met je nieuwe hobby. Dank voor alles wat je voor onze vereniging hebt gedaan.
En net als Marc ben ik zeer benieuwd naar het opknappen van je camper. Degelijke Duitse kwaliteit, mits goed onderhouden. Maar dat geldt ook voor onze Volvo's.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 16:39 #1424946
door V700 register
Heh, net leren kennen op de bestuurs -moderator en rc vergadering en nu ga je weg!
Veel plezier met de nieuwe hobby. Zo'n busje staat ook nog op mijn wishlist!
Groetjes, Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Heh, net leren kennen op de bestuurs -moderator en rc vergadering en nu ga je weg!
Veel plezier met de nieuwe hobby. Zo'n busje staat ook nog op mijn wishlist!
Groetjes, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 17:31 #1424949
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook van mij zeer bedankt voor
Ook van mij zeer bedankt voor al je moeite, ik heb je inbreng altijd gewaardeerd en wens je veel plezier op vakanties met de bus!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 18:53 #1424954
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks
Pieter,
Succes en sterkte met je baan, maar je hebt tenminste een baan, en dat ius al heel wat.
En natuurlijk heel veel plezier met het restaureren van je nieuwe hobby object.
Ben wel benieuwd wat het wordt.
En natuurlijk ook mijn hartelijke dank voor het vele, vaak ondankbare, werk wat je voor het bestuur hebt gedaan tijdens mijn bestuursperiode. En natuurlijk ook hartelijk dank voor de technische steun.
Tot ergens
Succes en sterkte met je baan, maar je hebt tenminste een baan, en dat ius al heel wat.
En natuurlijk heel veel plezier met het restaureren van je nieuwe hobby object.
Ben wel benieuwd wat het wordt.
En natuurlijk ook mijn hartelijke dank voor het vele, vaak ondankbare, werk wat je voor het bestuur hebt gedaan tijdens mijn bestuursperiode. En natuurlijk ook hartelijk dank voor de technische steun.
Tot ergens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 19:21 #1424956
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Wat zeker ook vermeld moet worden is de tijd en moeite die Pieter heeft gestoken in het ordenen, bijwerken en aanvullen van bestaande en nieuwe informatie op de site. Pieter heeft een paar hele mooie informatiepagina's op zijn naam staan, daar moet veel tijd in zijn gaan zitten.
Bedankt dus en veel plezier met de camper!
Bedankt dus en veel plezier met de camper!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2016 20:52 #1424964
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic KM standen topic
Moeten we nu zelf onze km standen bijhouden Pieter?
Of ga je hier ontheffing vragen om ook VW T4 te mogen bijhouden?
Veel plezier er mee.
Groeten,
Of ga je hier ontheffing vragen om ook VW T4 te mogen bijhouden?
Veel plezier er mee.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2016 12:23 #1425014
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Allemaal bedankt voor de vriendelijke woorden.
Ik was eigenlijk van plan om er min of meer stilletjes van tussen te gaan, maar daar heeft Jerry dus een stokje voor gestoken...
Het heeft allemaal met prioriteit te maken, en die gaat voorlopig even naar het Westfalia project. Busje is van 1992, maar afgelopen jaar is de carrosserie volledig gerestaureerd, overgespoten en getectyleerd. Het interieur is schoon en netjes.
Echter qua motor en onderstel loopt hij wel één of meerdere beurtjes achter en het elektrisch systeem van het campergedeelte is ook niet geheel fris meer. Niets dramatisch voor zover ik nu kan zien, maar genoeg te knutselen voordat we er van de zomer mee op vakantie kunnen.
Zoals gezegd blijft de Volvo gewoon in de vloot, voorlopig in elk geval, dus jullie zullen me af en toe nog wel tegenkomen, hier of op een sleuteldag.
Ik was eigenlijk van plan om er min of meer stilletjes van tussen te gaan, maar daar heeft Jerry dus een stokje voor gestoken...
Het heeft allemaal met prioriteit te maken, en die gaat voorlopig even naar het Westfalia project. Busje is van 1992, maar afgelopen jaar is de carrosserie volledig gerestaureerd, overgespoten en getectyleerd. Het interieur is schoon en netjes.
Echter qua motor en onderstel loopt hij wel één of meerdere beurtjes achter en het elektrisch systeem van het campergedeelte is ook niet geheel fris meer. Niets dramatisch voor zover ik nu kan zien, maar genoeg te knutselen voordat we er van de zomer mee op vakantie kunnen.
Zoals gezegd blijft de Volvo gewoon in de vloot, voorlopig in elk geval, dus jullie zullen me af en toe nog wel tegenkomen, hier of op een sleuteldag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2016 18:06 #1425020
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met jouw staat van dienst kun
Met jouw staat van dienst kun je niet zomaar vertrekken hoor Pieter!
En blijf hier toch maar langs komen, de Volvo kan niets doen aan het gedoe van de laatste tijd....
Zo'n busje is hardstikke leuk, maar de Volvo is "something else"! Zelfs onze XC90 kan niet tippen aan een goede 940!
En blijf hier toch maar langs komen, de Volvo kan niets doen aan het gedoe van de laatste tijd....
Zo'n busje is hardstikke leuk, maar de Volvo is "something else"! Zelfs onze XC90 kan niet tippen aan een goede 940!
Moderators: Jerry Stam