Animocheck ICT avond / ICT "sleuteldag"
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2015 12:14 #1103525
door Jerry Stam (GAST)
Animocheck ICT avond / ICT "sleuteldag" is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Op de ALV werd aangegeven dat sommige leden graag een ICT / website avond / ICT uitleg / computer & Volvo avond zouden willen hebben.
Bij deze het verzoek als je interesse hebt, even aan te geven in wat voor onderwerp (maar altijd iets met computers/website) en liefst waar.
Bij dat laatste kan je denken aan tijdens een sleuteldag of een aparte avond.
Achtergrond: een aantal leden gaf aan dat zij nog steeds aan de website moeten wennen en nog niet alle fucnties / mogelijkheden begrijpen en daar graag hulp bij zouden willen hebben.
Bij deze het verzoek als je interesse hebt, even aan te geven in wat voor onderwerp (maar altijd iets met computers/website) en liefst waar.
Bij dat laatste kan je denken aan tijdens een sleuteldag of een aparte avond.
Achtergrond: een aantal leden gaf aan dat zij nog steeds aan de website moeten wennen en nog niet alle fucnties / mogelijkheden begrijpen en daar graag hulp bij zouden willen hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2015 20:40 #1416917
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wil wel helpen.
Ik wil wel helpen. Kan evt waar nodig ook wel een paar computers regelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 09:01 #1416925
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jawel
Alhoewel ik sinds 1989 al computers in huis heb, ooit vooruitstrevend kon programmeren in basic, toen het programma Word nog met 5 inch floppys draaide op een 286 en ik vervolgens alle Windows versies heb gebruikt ben ik nu de weg kwijt op de nieuwe website.
Aldus, ik kom graag even bijscholen alleen al om de plaatsing op de website van sleuteldagen, en het goed zichtbaar houden ervan onder de knie te krijgen.
Een aparte dag of avond hiervoor, niet in combinatie met iets anders lijkt mij hiervoor het meest geschikt. Waar? Laten we na de aanmeldingen even kijken wat het meeste centraal ligt?
Groetjes Rudiger
Aldus, ik kom graag even bijscholen alleen al om de plaatsing op de website van sleuteldagen, en het goed zichtbaar houden ervan onder de knie te krijgen.
Een aparte dag of avond hiervoor, niet in combinatie met iets anders lijkt mij hiervoor het meest geschikt. Waar? Laten we na de aanmeldingen even kijken wat het meeste centraal ligt?
Groetjes Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 09:07 #1416926
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kom er wel uit
Maar ben nog steeds jong genoeg om te (willen) leren (en oud genoeg om veel te vergeten). Ik wil het wel kunnen combineren met wat afspraken in de buurt, tenzij jullie naar Groningen komen 
Goed initiatief Jerry! Kan mijn Mac laptop meenemen, hebben we meteen een exotisch oud OS
En wie weet vinden we samen nog verbeterpunten ook!

Goed initiatief Jerry! Kan mijn Mac laptop meenemen, hebben we meteen een exotisch oud OS

- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 13:24 #1416934
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Ik ook.
Ik wil ook best bijleren.
Groeten,
Hedwig
Groeten,
Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 13:30 #1416935
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Teamviewer
Je zou eigenlijk een Teamviewer licentie moeten hebben om online een bijeenkomst te doen. Iedereen thuis achter zijn eigen PC hetzelfde bewegende scherm + audio van Jerry zien en horen en iedereen die vragen kan stellen. Dat is hoe we op het werk ook veel vergaderingen wereldwijd doen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 23:32 #1416949
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Interesse
Hallo Volvisti
Als tijd en plaats een beetje passen, heb ik ook interesse. Maar niet in een online bijeenkomst!
groetjes
Mathy
Als tijd en plaats een beetje passen, heb ik ook interesse. Maar niet in een online bijeenkomst!
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2015 01:04 #1416968
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Als een dergelijke avond
Als een dergelijke avond nodig blijkt, lijkt het me hoog tijd om over het design van de site na te denken.
Als zoiets in principe eenvoudigs als een forum niet intuitief werkt, heb je de plank heel ver mis geslagen!
Als zoiets in principe eenvoudigs als een forum niet intuitief werkt, heb je de plank heel ver mis geslagen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2015 00:57 #1416994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon bij elkaar komen,
Gewoon bij elkaar komen, niet remote.
Willem, denk dat niet iedereen heel handig is met computers, niet iedereen kan alles denk ik dan. Vorige forum was foto's plaatsen iets waar veel mensen moeite mee hadden.
Willem, denk dat niet iedereen heel handig is met computers, niet iedereen kan alles denk ik dan. Vorige forum was foto's plaatsen iets waar veel mensen moeite mee hadden.
Moderators: Jerry Stam