Graag in oktober je bookmarks kopieren en je emailadres controleren (als je dat nog niet gedaan hebt)
- Marcel Blauw
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2014 23:42 #1411186
door Marcel Blauw
Beantwoord door Marcel Blauw in topic Lid worden
Ik vind de 500.000 km van mijn baksteen wel een mooi moment om lid te worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2014 12:08 #1411263
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor de zekerheid
Voor de zekerheid: De favorieten die je op de site hebt bewaard (onder knop aan linkerzijde, favorieten) opslaan in je browser (Internet Explorer, Chrome, Firefox etc) is geen mogelijkheid om de favorieten terug te vinden op de nieuwe site denk ik, omdat de URL van de pagina's bij de migratie verandert?Het wordt na de migratie naar de nieuwe site echt zoeken op titel van de pagina, waarna je gevonden pagina's wel in je browser als favoriet aan kunt merken?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2014 12:24 #1411264
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Henk
Goede vraag.
Heb net een klein testje gedaan. Het lijkt erop dat als je bookmarks in je browser maakt die straks ook gewoon werken.
Heb net een klein testje gedaan. Het lijkt erop dat als je bookmarks in je browser maakt die straks ook gewoon werken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2014 12:39 #1411266
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Kijk, dat is goed nieuws. Dus voor de zekerheid wel de topictitels kopieren (als backup en in een tekstbestand opslaan zoals beschreven in topicstart) maar je kunt ze ook al als favoriet in je browser zetten.
Moderators: Jerry Stam