Agenda items
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2013 00:46 #1099944
door V700 register
Agenda items is gemaakt door V700 register
Beste 7/900 liefhebbers,
Ik ben net toegetreden tot de club van 7/900 eigenaren met een v90. Nu zat ik een beetje te kijken op de site wat voor activiteiten er gepland zijn in het nieuwe jaar, maar de agenda is leeg. Is dit omdat ik een gast account heb? Ik zou vooral geinteresseerd zijn in sleuteldagen (in eerste instantie om de huidige staat van mijn pas gekochte bolide grondiger te inspecteren) en mooie (puzzel)ritten. Zitten die er aan te komen? Hoe frequent zijn die?
Feestgroeten, Joris.
Ik ben net toegetreden tot de club van 7/900 eigenaren met een v90. Nu zat ik een beetje te kijken op de site wat voor activiteiten er gepland zijn in het nieuwe jaar, maar de agenda is leeg. Is dit omdat ik een gast account heb? Ik zou vooral geinteresseerd zijn in sleuteldagen (in eerste instantie om de huidige staat van mijn pas gekochte bolide grondiger te inspecteren) en mooie (puzzel)ritten. Zitten die er aan te komen? Hoe frequent zijn die?
Feestgroeten, Joris.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2013 12:50 #1399396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op
Op dit moment is het nog zo dat forum gebruikers zonder een blauwe V bij hun naam nog niet kunnen zien wat we allemaal in de agenda hebben staan,
Daarbij heb ik nog niet kunnen ontdekken of je lid van de club bent want ik heb je naam nog niet voorbij zien komen in de leden lijst.
Maar de eerste sleuteldag staat gepland in maart bij boscha in langezwaag.
Mocht je nog vragen hebben mag je die via de bekende PB of Email stellen of gewoon hier in je draadje.
Daarbij heb ik nog niet kunnen ontdekken of je lid van de club bent want ik heb je naam nog niet voorbij zien komen in de leden lijst.
Maar de eerste sleuteldag staat gepland in maart bij boscha in langezwaag.
Mocht je nog vragen hebben mag je die via de bekende PB of Email stellen of gewoon hier in je draadje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam