sterretjes ipv foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bijvoorbeeld in dit draadjë:
<a href="/node/42136"> volvo700vereniging.nl/node/42136
Waar ligt dit aan en hoe is het op te lossen?
Groet ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat draadje is een draadje van Gerben, en wij schijnen met zijn USB-sigarettenaanstekeractie zijn server platgegooid te hebben ;-)Dus (een aantal) foto's van Gerben zullen het tijdelijk niet doen (waarschijnlijk zie je in het door jou aangehaalde draadje <a href="/node/42136#comment-229698" target="_blank">in deze reactie</a> wel de foto, die staat ergens anders opgeslagen, vandaar).ruspek schreef : ...Bijvoorbeeld in dit draadjë:...
Voor de rest kan het zijn dat de foto's door de eigenaar zijn verwijderd, maar er schijnt ook verschil te zitten tussen internetprogramma's.
Voor zover ik hier wel eens lees.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Excuses, ik zal in die topic ook proberen de fototjes te herstellen.
Helaas is mijn server echt helemaal K.O (hardware matige failure) en moet ik zelf naar Amsterdam af reizen om hem te fixen..
Alle fotot'jes door mij geplaatst zijn dus tijdelijk "weg".
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Als het goed is zou je nu weer fototje's moeten kunnen zien in dat topic in de beginpost van mij.
Misschien dat je even je cache moet refreshen voordat je het goed ziet, CTRL+F5.
Met deze mooie Diesel is succesvol een caravan getrokken, zowel bij ons als bij de vorige eigenaar.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Mei Mol, komme jo der wol!André Swart schreef : Snel is 'ie hè, die Gerben. Maandag 23.14u en hop, daar zie ik weer wat!
GRaag gedaan trouwens hoor

Ergens volgende week zullen de rest van de fotot's in de andere topics het ook weer moeten gaan doen (ik ga van het weekend naar Amsterdam)
Groeten,Gerben Mol

EDIT: Ik heb een Turbo op 6 Bar

- V700 register
- Nieuw lid
-
Doe is lekker een managed VPS huren Gerben dan heb je dit soort s**t niet.Kan wel gebeuren natuurlijk maar kun je lekker thuis blijven. TransIP is lekker aan het stunten op het ogenblik, en zelf heb ik mijn spullen bij DeziWeb staan, bevalt heeeeel erg goed trouwens.gerryberrie schreef : Ergens volgende week zullen de rest van de fotot's in de andere topics het ook weer moeten gaan doen (ik ga van het weekend naar Amsterdam)
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik ken de eigenaar erg goed (aardige vent)
Mijn eigen server (1U) hangt dus bij hun in het rek in Amsterdam.
Helaas heeft mijn server de geest gegeven en moet ik dus zelf die kant op....
VPS heb ik hiervoor gehad....ik was er niet zo stuk van..moest 1 Server delen die 4 VPS'en draaiden met dus 4 andere mensen....nee..waardeloos.....blij dat ik over kon op Dedicated, maarja, dat levert weer andere problemen op.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-